فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

تشکیل یک کمپین دانشجویی حمایت از جبهه مردمی اصلاحات

دبیر کل جبه مردمی اصلاحات از برگزاری دیدار جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان با اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات خبر داد.

محمدزارع فومنی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاری دیدار جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان با اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی اصلاحات خبر داد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با صمیمانه و مفید خواندن این دیدار، گفت: دانشجویان از جبهه مردمی اصلاحات خواستند در انتخابات پیش‌رو حضور پر قدرت داشته باشد و از یک کاندیدای رای‌آور و معتدل حمایت کند.

وی افزود: دانشجویان در این دیدار پیشنهاد دادند با راه‌اندازی وبلاگ، وب سایت و کمپین دانشجویی از جبهه مردمی اصلاحات و کاندیدای مورد نظر جبهه حمایت کنند.

زارع‌فومنی در ادامه با بیان اینکه عده‌ای از مدیران دولت خاتمی در تلاش هستند وی را برای نامزدی در انتخابات راضی کنند، گفت: تا جاییکه من اطلاع دارم خاتمی هنوز دعوت آنها را برای حضور در انتخابات نپذیرفته است.

این فعال اصلاح‌طلب با تاکید براینکه کاندیداهای احتمالی شایسته‌ای چون محمد شریعتمداری، محمدرضا عارف، مهرعلیزاده، مصطفی کواکبیان، اسحاق جهانگیری و... در جریان اصلاح‌طلبی مطرح هستند، گفت: عده‌ای طوری به جامعه القا می‌کنند که خاتمی در صورت حضور در انتخابات رای صددرصدی خواهد  داشت.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات ادامه داد: به نظر ما نمی‌توان گفت کسی در انتخابات رای صددرصدی دارد و طرح چنین ادعاهایی توهین به شعور ملت است.

وی درباره تخریب‌هایی که علیه اصلاح‌طلبان معتدل از سوی برخی جریان‌های افراطی و رادیکالی اصلاحات صورت می‌گیرد، اظهار داشت: هدف این جریان تندرو نه حضور در انتخابات بلکه ایجاد تشویش و ناآرامی در جامعه است؛ علت محالفت آنها با جریان‌های معتدل این است که ما با دیکتاتوری سیاسی مخالفیم.

زارع‌فومنی با بیان اینکه تمام سعی جریان‌های حزبی تندرو، خروج اصلاح‌طلبان میانه‌رو از میدان سیاست است، بار دیگر تاکید کرد: ما "جریان سومی"  با هدف پیگیری اصلاحات در جامعه سياسي کشور  هستيم.

انتهای پیام/



برچسب ها: زارع فومنی ، تشکیل ، کمپین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار