مشهد/

انتشار نخستین نشریه الکترونیکی شرکت ملی گاز ایران یک ساله شد

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از یک ساله شدن نخستین نشریه الکترونیکی HSE در شرکت ملی گاز ایران خبرداد.

جواد کهولی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدبا اعلام این خبر افزود: ماهنامه ایمنی، بهداشت و محیط زیست همزمان با آغاز برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران در سال گذشته در مشهد، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و هم اکنون انتشار این ماهنامه به مرز یک سالگی رسیده است.

وی به نحوه انتشار این ماهنامه اشاره و اظهارداشت: در هر شماره ماهنامه سعی می شود مطالب جدید و به روز در حوزه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست منتشر کنیم که به لحاظ آموزشی و فرهنگی مناسب مجتمع های صنعتی باشد.

کهولی تصریح کرد: انتشار مطالب در زمینه های آموزشی شامل ایمنی، مواجهه با خطرات و آسیب ها، بهداشت فردی، بیماری های ناشی از شغل، نحوه چگونگی فعالیت در محیط های صنعتی و بررسی و تحلیل انواع حریق ها می باشد.

این مقام مسئول با بیان این که 90 درصد مطالب این ماهنامه به همت کارکنان پالایشگاه خانگیران تهیه و ارائه می شود بیان داشت: 10 درصد دیگر مطالب از سایر همکاران در شرکت ملی گاز و حتی خانواده کارکنان در حوزه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست به واحد آتش نشانی پالایشگاه خانگیران ارسال و پس از بررسی، موضوعاتی که مناسب باشند جهت نشر در این ماهنامه انتخاب می شوند.

کهولی با اشاره به این که این ماهنامه تنها ویژه کارکنان شرکت ملی گاز ایران نیست گفت: مطالب ارائه شده در این ماهنامه را تمامی مخاطبان می توانند اول هر ماه در سایت شرکت ملی گاز ایران مشاهده کنند.

وی با بیان این که مخاطبان زیادی بیرون از سازمان ها این ماهنامه را مطالعه می کنند تاکید کرد: از زمان آغاز بکار این ماهنامه الکترونیکی، تعداد مخاطبان آن 50 درصد رشد داشته است.

رئیس واحد آتش نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: انتشار پیوسته و مداوم ماهنامه، نقطه بارز موفقیت روز افزون واحد آتش نشانی پالایشگاه خانگیران در بین واحدهای آتش نشانی شرکت ملی گاز ایران است.

کهولی با بیان اینکه این مجتمع گازی در بین سایر پالایشگاه ها سرآمد است یادآور شد: افتتاح برج تمرین عملیات آتش نشانی و برگزاری مداوم مانورهای اطفا حریق و گاززدگی در راستای آمادگی هرچه بیشتر آتش نشانان پالایشگاه خانگیران برای مواجهه با خطرات احتمالی این پالایشگاه را در سطح کشور متمایز کرده است.

 شایان ذکر است: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در 165 کیلومتری مشهد واقع شده و گاز استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، مازندران، گلستان و بخشی از استان سمنان را تامین می کند./س

 

برچسب ها: افزایش ، درصد ، مخاطبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.