هم اندیشی ائمه مساجد شهر تهران در منطقه 6

مدیر خانه های محیط زیست تهران از اجرای هم اندیشی ائمه جماعت مساجد تهران در منطقه 6 خبر داد.

پاسبان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این طرح از پایان سال 89 با هدف اسلام و محیط زیست و مسائل فنی و و محیط زیست شهری آغاز گردید و تا کنون به نتایج قابل توجهی رسیده است.

وی تصریح کرد: این طرح ابتدا در هر یک از مناطق 22 گانه با حضور ائمه جمعات منطقه اجرا و به آموزش آنها اقدام نموده است.

پاسبان اظهار داشت: با اتمام مرحله اول، شهرداری مناطق یک رابطه ائمه جماعت را به عنوان رابط بین محیط زیست و ائمه جماعت منطقه انتخاب و در مرحله دوم برای رابطین برنامه توانمندسازی به همراه بازدیدهای میدانی از موضوعات و معضلات شهر تهران برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته در راستای این طرح بیان کرد: بازدید از مرکز زباله شهر تهران، کهریزک، کوهستان شهر تهران، خطوط در حال احداث مترو با هدف آشنایی با آلودگی هوا و دستگاه های آلایندگی هوا تا کنون صورت گرفته و امروز بازدید پنجم آن با موضوع پسماندهای بیمارستانی و خطرناک انجام می شود.

پاسبان خاطر نشان کرد: امروز ائمه جمعات مناطق 22 گانه از 2 بیمارستان کسری و صدر بازدید خواهند کرد و با فرایند تولید زباله در بیمارستان و تفکیک آن و همچنین بی خطر کردن زباله های بیمارستان آشنا می شوند و در نهایت در تالار گفتگو بوستان نظامی گنجوی جلسه ای با حضور رابطین، اساتید و صاحب نظران و کارشناسان مربوط برگزار می شود./ل

برچسب ها: شهر ، تهران ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار