مشهد/جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله:

بصیرت قدرت تشخیص در امور را با لا می برد

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله گفت : بصیرت قدرت تشخیص در امور را با لا می برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سردار احمد ذوالقدر در چهارمین همایش معرفتی، بصیرتی، تخصصی فرماندهان و مدیران کارخانجات بسیج کارگری تهران بزرگ  در مشهد اظهار کرد: امروز دکترین جدید در وزارت دفاع و امنیت ملی آمریکا بیش از پیش برای مبارزه با جهان اسلام آماده شده‌ است.

 

وی افزود:‌ صبر و بردباری بسیار حائز اهمیت است بنابراین اگر صبر داشته باشید پیروزی می‌شوید زیرا حضرت زینب (س) نیز صبر کرد و ناملایمات را زیبا دید.

 ذوالقدر تصریح کرد: موضوع تربیت یکی از نکات اساسی به شمار می‌رود و همه به آن نیازمندیم این در حالی است که متأسفانه امروز در این خصوص کاستی‌های فراوانی مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر نیروی ایمان را به همراه داشته باشیم قطع یقین به دنبال آن علم و تخصص نیز می‌آید خداوند نیز در این خصوص مژده داده است.

ذوالقدر یادآور شد: ایمان و عظمت امام راحل تمام جهانیان را متأثر کرده بود این همان بصیرت است.

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با اشاره به اینکه انسان‌ها دو نوع دشمن دارند، گفت: نخست دشمنی که در جنگ روبه‌رو آن می‌توانیم مقابله کنیم و دیده می‌شود وجود دارد ولی امروز ما دشمنی داریم که دیده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنی داریم که ظاهر، لشکر و ترکیب آن دیده نمی‌شود  همچنین مهلت نیز به ما داده است و قسم هم یاد کرده است بنابراین باید دارای بصیرت کافی باشیم/س 

 

 

 

برچسب ها: بصیرت ، قدرت ، تشخیص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.