علیرضا افضل: بازی با صبا را بزرگ کرده اند/نداشتن تاکتیک گروهی صبا، ما را به برد می رساند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازی روز جمعه اهمیت خاصی ندارد مانند تمام بازی های دیگر با انگیزه کسب امتیاز به زمین می رویم، صبا با تکنیک بازیکنان به صدر رسیده تاکتیکی در تیم اجرا نمی شود.

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با صبا به اندازه ای که توسط دیگران بزرگ جلوه داده شده، مهم نیست. بازیکنان تیم به این بازی هم مانند دیگر بازی ها نگاه می کنند و بدون هیچ استرس و حاشیه ای تمرین می کنند. ما برای کسب 3 امتیاز در سالن شهر خودمان به استقبال صبای قم می رویم.

وی افزود: تیم صبا تا به حال نتایج خوب و قابل ملاحظه ای کسب کرده اما نباید فراموش کنیم تیم هایی به مصاف صبایی ها می روند در هفته قبل مقابل گیتی پسند صف آرایی کرده و به دلیل تلاشی که برای پیروزی در برابر ما دارند مقابل صبا خسته هستند.

افضل در ادامه بیان داشت: مانند همیشه میزبان خوبی برای مسابقات خواهیم بود و تمام تلاشمان را به کار می گیریم که صبا در اصفهان با مشکل روبرو شود. امیدوارم تماشاگران نیز فضا را به گونه ای هدایت کنند که حاشیه ای بوجود نیاید.

**بازیکنان فنی صبا تیم را به صدر جدول رسانده اند

سرمربی گیتی پسند در مورد وضعیت و توانایی تیم صبای قم گفت: برای رویارویی با صبا بهانه جویی نمی کنیم. ما با بررسی نحوه بازی این تیم برنامه ریزی کرده ایم تا در اصفهان پیروز باشیم اگر بازیکنانمان بتوانند از تکنیک های فردی بازیکنان را مهار کنند بدون شک پیروز میدان خواهیم بود زیرا صبا تاکتیک ویژه ای ندارد و تنها با تکیه به استعدادهای بازیکنانش در مقابل حریفان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نحوه بازی صبا به گونه ای است که تنها در مقابل حریفان ایرانی موفق می شوند و در صورتیکه این تیم مقابل رقبای برون مرزی قرار گیرد بدون شک بازنده خواهد بود. تنها کاری که روز جمعه انجام می دهیم مقاومت در برابر دریبل بازیکنان حریف است و در صورت موفقیت پیروز میدان خواهیم بود./آق
برچسب ها: افضل ، صبا ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار