بهروز رهبری فرد:

کفه ترازو به نفع پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی دربی 76 گفت: دربی مهمترین بازی در سطح فوتبال کشورمان است و همه از چند هفته قبل صحبت از این بازی می کنند.

بهروز رهبری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه دربی در چند سال گذشته جذاب نبوده است و هواداران سرخابی راضی نکرده است امیدوارم این بار سرخابی ها خلف وعده کنند و بازی زیبایی به نمایش بگذارند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال نبود کریمی و مهدوی کیا در بازی دربی گفت: بازي با نبود کریمی و مهدوی کیا برای پرسپولیس سخت خواهد شد. این دو بازیکن با توجه به تجربه بالایشان می توانسنند عصای دست گل محمدی باشند و بار روانی تیم زیاد کنند و پرسپولیس از نبود آنها ضربه می خورد.

وی درباره برگ برنده بازی دربی گفت: نتیجه اين بازی را از روي شرایط دو تیم در طول بازی های امسال نمی توان پیش بینی کرد. شرایط بازی دربی با دیگر بازی ها فرق می کند هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی و جسمانی آماده تر باشد و با آرامش و تمرکز بالا بازی کند به طور حتم می تواند سربلند از این بازی بیرون بیاید.

رهبري فرد بیان کرد: به طور حتم هر 2 تیم در ابتدا قصد دارند که این بازی را نبازند. شرایط بازی دربی باعث می شود که کیفیت مسابقه پایین بیاید. شرایط آرمانی خوب از لحاظ روحی و روانی بستگی به روز بازی دارد و نمی توانیم از الان حدس بزنیم که کدام تیم از دیگری آماده تر است.

رهبری فرد درباره خاطره انگیزترین بازی دربی تصریح کرد: بهترین خاطره ام دربی سال 80 بود که یک پنالتی زدم و هاشمی نسب هم یک گل برای استقلالی ها زد و غش کرد. بدترین دربی هم مربوط به بازی می شود که پيروز قربانی در دقیقه 90 گل زد و ما نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی درباره ضیافت شام قبل از بازی دربی گفت: اکثر بازی های دربی که در سال های گذشته برگزار می شد به درگیری بین دو تیم کشیده می شد. به خاطر همین مسئولان با برگزاری ضیافت شام می خواستند که رفاقت بین 2 تیم را بیشتر کنند.

وی در ادامه درباره تساوي هاي زياد در بازي هاي دربي بیان داشت: در آن زمان از زبان کسی نشنیدم که سفارش کند بازی به تساوی کشیده شود. حساسیت بازی ها منجر به تساوی شدن بازی دربی می شد مسئولان فوتبال فقط به کاپیتان ها دو تیم می گفتند که آرامش به بازی بدهید و تبانی در کار نبوده است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی ایجاد شده در دربی سال 78 عنوان کرد برای فتح اله زاده احترام خاصی قائلم اما عنوان کردن این مسئله بعد از چند سال درست نبود. این دو تیم تمام سال پول خرج می کنند که بهترین بازیشان را دربی انجام دهند. تبانی سرخابی ها در دربی 76 قابل درک نیست و فتح اله زاده با بیان اتفاقات دربی 78 ذهن ها درگیر این دربی کرد و به نوعی صحبت کردن درباره دربی لوث شده است.

رهبري فرد درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی دربی گفت: تا داور سوت بازی را نزند و یک تا دو دقیقه از بازی نگذشته باشد امکان پیش بینی دربی ممکن نیست. پرسپولیس در زمان سر مربیگری بگوویچ قدرتمند بود اما بازی دربی را 2 بر یک مقابل استقلال باخت. دربی شرایط خاص خود را دارد و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد می تواند نتیجه را به نفعش رقم بزند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم روند رو به رشد پرسپولیس در بازی دربی متوقف نشود. به نظرم در این دربی کفه ترازو به نفع پرسپولیس است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار