اردبیل /

سهم افزایش بودجه در شهرستان پارس آباد ناچیز است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: متاسفانه با وجود مهاجرپذیری شهرستان پارس آباد سهم افزایش بودجه در این شهرستان بسیار کم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند داشقاپو در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود افزود: از دولت تشکر می کنم که با صدور دستور نامه هایی در جهت ترفیع فرمانداری پارس آباد به فرمانداری ویژه و بخش های جعفرآباد و اصلاندوز به شهرستان اقدامات خوبی انجام داده است.

نماینده مردم پارس آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آمارهای موجود رشد جمعیت شهرستان های هم جوار پارس آباد رقم منفی را نشان می دهد، اما شهرستان پارس آباد در ارتباط با رشد و افزایش جمعیت مهاجرپذیری در ردیف اول شهرهای مهاجرپذیر کشور قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: علی رغم افزایش جمعیت سهم بودجه ملی و استانی شهرستان هیچ تغییری نیافته است که مسئولان باید نسبت به افزایش سهم بودجه این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: به آقای محرابیان تذکر می دهم که در سفر اخیر خود به قول ها و تعهداتی که درخصوص تصفیه خانه های فاضلاب پارس آباد و تکمیل بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی به وعده های خود جامه عمل بپوشاند./س

برچسب ها: اردبیل ، سهم ، افزایش ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.