پذیرش رشته پرستاری اورژانس و حوادث و بلایا در مقطع ارشد

معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کشور گفت: مدیران پرستاری با بهره گیری از دوره های آموزشی تخصصی در صف اول پاسخگویی به حوادث و بلایا در کشور آماده ارائه خدمات به اقصی نقاط کشور هستند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ حمید رضا خانکه معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در کارگاه دو روزه آمادگی بیمارستان ها در حوادث و بلایا ویژه مدیران پرستاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور که در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد افزود: در اکثر استان های کشور فرآیند پاسخ به حوادث و بلایا آغاز شده و امیدواریم تا با آغاز امیدوار کننده  به هدف مطلوبی دست پیدا کنیم.
 
معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی که دانش آموخته مقطع فوق دکتری در حوادث و بلایاست همچنین از تدوین کتاب نقش بیمارستان ها در حوادث و بلایا در تابستان امسال خبر داد و افزود: این کتاب مورد تائید جامعه بهداشت جهانی نیز می باشد.
 
**کارگاه های قطبی مدیریت در حوادث و بلایا
 
حمیدرضا خانکه از تشکیل کارگاه های قطبی در بحث مدیریت در حوادث و بلایا در کشور خبر داد و افزود: خوشبختانه در بحث آمادگی بیمارستان ها ما در حوادث و بلایا مسیر رو به جلويی داریم و پذیرش دانشجویان دکتری مدیریت در سوانح و حوادث می تواند در نگرش تخصصی این مرکز و ارتقا هر چه بیشتر خدمات رسانی جامعه موثر واقع شود.
 
وی گفت: امیدواریم رشته پرستاری اورژانس و حوادث هم به زودی وارد کار شود و با توجه به توانمندی های پرستاران در حوزه های مدیریت در حوادث و بلایا شاهد ارائه هر چه بیشتر خدمات در زمان بحران به افراد آسیب دیده باشیم./ح
برچسب ها: پرستاری ، اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار