افزايش بي سابقه آمار خودکشي در انگليس

اداره ملي آمار انگليس اعلام کرد ميزان خودکشي در اين کشور در سال 2011 افزايش يافت و به بالاترين حد خود از سال 2004 ميلادي تاکنون رسيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اينترنتي مديکال نيوز ، افزايش هشت درصدي آمار خودکشي از سال 2010 تا 2011 ميلادي نشان دهنده آثار مشکلات مالي شديد بر مردم اين کشور است.
در مجموع ، شش هزار و چهل و پنج مورد خودکشي در سال 2011 ميلادي ثبت شد که چهارصد و سي و هفت مورد بيشتر از سال قبل از آن بود و ميزان مرگ و مير را از يازده مميز يک مورد به يازده مميز هشت مورد در هر صد هزار نفر افزايش داد.
آمار خودکشي در ميان مردان در سال دو هزار و يازده ميلادي به چهار هزار و پانصد و پنجاه و دو مورد يعني هجده مميز و دو مورد در هر صد هزار نفر رسيد که اين آمار در ده سال گذشته بي سابقه بود.
آمار خودکشي در ميان زنان نيز به هزار و چهارصد و نود و سه مورد يعني پنج مميز شش مورد در هر صد هزار نفر رسيد که در شش سال گذشته ، بيشترين رقم بوده است.
آمار خودکشي در ميان مردان انگليسي اواخر دهه سي و اوايل دهه چهل زندگي اشان افزايش يافته است و در سال 2011 ميلادي به بيست و سه و نيم مورد در هر صد هزار نفر رسيد.خودکشي دومين عامل مرگ و مير ميان مردان جوان در سراسر جهان است.
 دولت انگليس به تازگي اختصاص بودجه يک ميليون و پانصد هزار پوندي را براي اجراي راهبردهاي مقابله با خودکشي اعلام کرده است.


   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار