پایان رأفت:

آرامش و تمرکز برگ برنده دربی است/پروین در دربی سال 78 به ما پاداش داد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت دو تیم فوتبال سرخابی در آستانه دربی گفت: شرایط هر دو تیم متفاوت است استقلال صدر جدول و پرسپولیس در میانه جدول قرار دارد.

پایان رأفت پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیس در هفته های اخیر روند رو به رشدی داشته و استقلال هم صدرنشین لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته است. اگر تیم های سرخابی دچار مسائل حاشیه ای نشوند بازی جذابی خواهیم دید.

رأفت درباره حساسیت بازی در عملکرد تیم ها گفت: از قدیم الایام دربی حساس بوده است. طرفدارهای سرخابی نسبت به دیگر تیم ها بیشتر هستند و انتظارات هم از این 2 تیم بالا است و حساسیت بازی دربی از جذابیت های این بازی کاسته است. دربی های که در کشورهای اروپایی برگزار می شود به خاطر حرفه ای بودن تیم ها بار فنی اش نسبت به دربی سرخابی ها بالاتر است. اگر بازیکنان سرخابی به جای احساسات بازی منطقی ارائه دهند و از لحاظ روحی و روانی آماده بازی دربی باشند به طور حتم بازی جذاب و دیدنی به نمایش خواهند گذاشت.

وی درباره برگ برنده تیم ها در بازی دربی گفت: استقلال مهره های خوبی همچون جباری دارد که هنوز متفکر این تیم است. همچنین این تیم فورواردهای خطرناکی دارد که می توانند معادلات به هم بریزند باید پرسپولیس ها مراقب آبی پوشان باشند. متأسفانه علی کریمی به بازی دربی نمی رسد و نبود وی تأثیر منفی در پرسپولیس خواهد گذاشت. امیدوارم بازیکنان دیگر بتوانند جای خالی وی را پر کنند پرسپولیس هم بازیکن ملی پوش زیادی دارد. به نظرم تقابل بازیکنان خوب استقلال و پرسپولیس بر جذابیت دربی خواهد افزود.

پيشکسوت پرسپوليس درباره پیش بینی اش از برد پرسپولیس گفت: قانون فوتبال نانوشته است تیمی برنده است که از موقعيت ها به نحو احسن استفاده کند. اگر پرسپولیس بتواند با آرامش و تمرکز لازم مقابل استقلال قرار بگیرد به طور حتم برنده دربی خواهد شد.

وی درباره خاطره انگیزترین بازی دربی گفت: در آن دربی که پرسپولیس با پاس گل من قهرمان جام حذفی شد بهترین خاطره ام بود بعد از همین دربی هم خبر فوت پدرم را شنیدم که بدترین خاطره ام از دربی محسوب می شود. به طور کلی فوتبال خاطره انگیز است و دربی هم شرایط خاص خود را دارد به خاطر همین هیچ وقت از ذهن فوتبال دوستان خارج نمی شود.
 
رأفت در خصوص حواشی بازی دربی سال 78 گفت: فتح اله زاده جزو بزرگان فوتبال است اما آن دربی به تاریخ پیوست و مدیر عامل استقلال نباید تاریخ را خدشه دار کند. وقتی 9 نفره شدیم برای حفظ آبرو در رختکن هم قسم شدیم که مقابل استقلال گل نخوریم.

وی عنوان کرد: پروین سر مربی وقت بعد از آن بازی به ما گفت که به خاطر 64 دقیقه گل نخوردن باید پایتان را طلا گرفت. همچنین وی به ما پاداش ویژه داد. به هرحال ما جانانه بازی کردیم و درست نیست که فتح اله زاده بحث تبانی را پیش بکشد.

رأفت خاطر نشان کرد: امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را روز جمعه شاهد باشیم و برنده بازی دربی 76 هم پرسپولیس باشد./مح

برچسب ها: دربی ، پرسپولیس ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار