شاهرودی:

کری استقلالی ها طبیعی است چون با تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی دارند

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه دربی هیچ ارتباطی به رتبه تیم ها در جدول ندارد.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: دربی بازی بسیار حساسی است و نتیجه آن هیچ ربطی به جایگاه و رتبه تیم ها در جدول ندارد دربی مثل همیشه حساس است و هر تیمی که هافبک هایش کارآیی خوبی داشته باشند ‌می تواند برنده دربی باشد اما اميدوارم بازی با برد پرسپولیس همراه باشد.

مدافع سابق تیم پرسپولیس افزود: از زمانی که یحیی گل محمدی آمده، پرسپولیس روند خوبی داشته و چند برد خوب به دست آورده که امیدوارم همین روند را ادامه بدهند و در دربی  هم نتیجه بگیرند به نظر من پرسپولیس اعتماد به نفس لازم را به دست آورده و بچه های تیم به خود باوری  رسیده اند و می توانند در ادامه کار هم نتایج خوبی کسب کنند.

 وی تصریح کرد: نبودن علی کریمی به پرسپولیس در دربی ضربه می زند کریمی در نیم فصل اول خوب نبود اما در نیم فصل دوم بهتر شد و بازی به بازی بهتر کار کرده و روند مطلوبی داشت و در دربی می توانست وزن پرسپولیس را بالا ببرد و از نظر شخصیتی به پرسپولیس خیلی کمک کند نبود او قطعا به پرسپولیس ضربه می زند اما امیدوارم کسی که جایگزین علی کریمی می شود، بتواند جای او را به خوبی پر کند.
شاهرودي در ادامه گفت: استقلال تیم خوبی است و در این بازی می آید تا امتیاز بگیرد استقلال خط هافبک و حمله خوبی دارد. هر تیمی که خط هافبک بهتری داشته باشد ، نتیجه خواهد گرفت چون دربی جنگ هافبک ها است.

 مدافع سابق پرسپولیس اظهار داشت: اینکه می گویند تجربه امیر قلعه نویی بیشتر از یحیی گل محمدی است و این مساله به نفع استقلال است را قبول ندارم چون این قضیه ربطی به دربی ندارد جو دربی به گونه ای است که بازیکنان نتیجه بازی را رقم می زنند و مربی  زیاد نقشی ندارد چون آدم در آن جو تفکر لازم را ندارد و هر صحبتی  که مربیان دارند،  درون رختکن است و در زمین هیچ کاری نمی شود کرد و بازیکنان کار خودشان را می کنند.

 وی افزود: بازیکن کلیدی پرسپولیس در این بازی رضا حقیقی است اگر رضا جلوی مدافعان تیم بماند خیلی ساده کارش را انجام بدهد خوب است. مهدوی کیا هم تجربه بالایی دارد و تجربه اش در این بازی به درد می خورد.

 شاهرودی در پایان گفت: استقلالی ها این روزها کری زیاد می خوانند و کری آنها طبیعی است چون با یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس بازی دارند اما باید دید در مستطیل سبز چطور هستند حرف زیاد است و خیلی ها قبل از بازی کری می خوانند اما در عمل کم می آورند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار