شهروندان ايده هاي خود را در جشنواره بام شهر به رقابت مي گذارند

شهردار منطقه 8 از برگزاري جشنواره بام شهر با هدف مشارکت بيشتر شهروندان خبر داد.

شادالوئي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: شهروندان مي توانند با در نظر داشتن موضوعات محيط زيست، حمل و نقل و ترافيک، عمران و توسعه شهري، خدمات شهري، زيباسازي شهري، امور فرهنگي و اجتماعي مشکلاتي را در سطح محله خود شناسايي کرده و براي حل آن برنامه اجرايي مناسب طراحي کنند.
وي افزود: جشنواره بام شهر در هفت محور شامل محله پويا، محله سالم، محله زيبا، محله روان، محله ايمن، محله پارک و محله آباد فعاليت خود را آغاز و در فاز اول هويت بخشي سيماي بصري سطح منطقه با انجام تبليغات محيطي و نصب بنر، توزيع پوستر و بروشور در سطح محلات، مساجد، مدارس و اماکن پرتردد اجرا مي شود.
شادالوئي تصريح کرد:‌ گسترش تعامل مديران محله و شوراياران به طور قطع در پيشبرد اهداف مديريت شهري موثر خواهد بود و شهروندان را به نقش آفريني در اجراي فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي مصمم خواهد کرد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: هدف از اين جشنواره کمک به جلب مشارکت در اداره امور شهري و ايجاد حساسيت در شهروندان نسبت به مسايل و مشکلات محلي و شهري و بهره گيري از اختراعات، ابتکارات يا ايده هاي خلاق شهروندان در مسايل شهري است./ل
برچسب ها: جشنواره ، بام ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار