گروسي:

هنوز مستاجر هستم/ درصورت بي‌توجهي به استخدام‌ها وزير كشور بعد از دهه فجر استيضاح مي‌شود

نماينده مردم شهريار در مجلس با بيان اینکه سوال از وزیر کشور را به احترام هفته وحدت پس گرفته است، گفت: اگر وزارت کشور به مسئله استخدام‌ها و تذکرات ما رسیدگی نکند بعد از دهه فجر استیضاح وزیرکشور را کلید خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حسین گروسی نماینده مردم شهریار در جلسه علني امروز(چهارشنبه) در تذکر شفاهی به وزیر کشور و استانداری استان تهران گفت: متاسفانه علیرغم اینکه مجلس سعی کرده در ایجاد تعامل پیش قدم باشد اما به جای پاسخ ملاحظه می‌شود که تمام مسائل با دید سیاسی تفسیر می‌شود.

وي در ادامه افزود: ما در تذکرات خود تاکید کرده بودیم سه درصد استخدام از معلولان و 25 درصد استخدام از فرزندان شهدا و ایثارگران در استانداری‌ها رعایت نشده است و به جای آن بستگان مسئولان سر کار گذاشته شده‌اند، دو سال است در یک استانداری یک پست مهم به صورت سرپرستی اداره می‌شود تذکرات ما در این زمینه دخالت در کارهای اجرایی نیست.

وی با اشاره به اینکه سوال از وزیر کشور را به احترام هفته وحدت پس گرفته است، گفت: تحقیق و تفحص از استانداری‌ها نشان می‌دهد که آن طور که آقایان می‌گویند نیست؛ مشکل با استانداری نیست بلکه با ناکارآمدی برخی افراد و عدم اجرای قانون است.

گروسی با اشاره به اتهاماتی که به دلیل تذکراتش به وی وارد شده است، گفت: من در شهرستان خود هنوز مستاجر هستم اگر ما در مورد چیزی تذکر می‌دهیم به دلیل این است که می خواهیم قانون رعایت شود و نه آن طور که آقایان تصور می‌کنند به دلیل سوء استفاده.

وی در پایان از هیات رییسه خواست تا به اظهارات مطرح شده علیه وی رسیدگی کند و گفت: اگر وزارت کشور به مسئله استخدام‌ها و تذکرات ما رسیدگی نکند بعد از دهه فجر استیضاح وزیرکشور را کلید خواهیم زد.
برچسب ها: مجلس ، وزیر کشور ، استیضاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار