غلامحسین مظلومی:

باشگاه استقلال را با گلهایم مطرح کردم

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط 2 تیم سرخابی در دربی 76 گفت: هر 2 تیم سرخابی شناخت خوبی از یکدیگر دارند به نظرم بازی قابل قبولی را مقابل یکدیگر به نمایش بگذارند.

غلامحسین مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان استقلال تمام ابزارها و امکانات لازم را دراختیار قلعه نوعی قرار دادند. آنها با جذب بازیکنان جدید در نیم فصل دوم توانستند نقاط ضعف تیمشان را برطرف کنند.

مظلومی در ادامه اظهار داشت: فشارهای روحی و روانی بر کادر فنی و بازیکنان تیمهای سرخابی باعث افت کیفیت فنی بازی دربی می شود. بازیکنان هر دو تیم سرخابی نباید به خاطر فشار های تماشاچیان مسائل اخلاقی را ببازند آنها باید فقط تمرکزشان به بازی باشد تا دربی زیبایی را شاهد باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال  استقلال تصریح کرد: برنده دربی داوران این بازی هستند که با سوتهای بی نقصشان مانع ایجاد جو نامناسب در جایگاه تماشاگران می شوند.

وي بیان داشت: دربی مبتنی بر بازی فیزیکی  دو تیم سرخابی است جدال بازی دربی در میانه زمین است که هر دو تیم  سرخابی قصد دارند وسط زمین را از آن خود کنند تا مالکیت بازی را دراختیار بگیرند. به طور حتم سرخابی ها احتیاط را در دربی سرلوحه خود قرار می دهند تا گل نخورند.
 
مظلومي گفت: پرسپولیسي ها به خاطر نبود کریمی نمی توانند تاکتیکشان را به خوبی اجرا کنند به هرحال سرخابی ها نیاز مبرم به سه امتیاز بازی دارند که در جدول رده بندی وضعیت بهتری پیدا کنند و استقلالی ها هم در هر پست دفاع، وحمله بازیکنان خوب و موثری دارند. آبی پوشان در کاغذ برنده بازی دربی هستند اما پرسپولیسی ها دارای انگیزه بالایی هستند و نمی توانیم از الان برنده دربی را پیش بینی  کنیم.

 وی درباره رکورد گلزنی اش در دربی گفت: در سالهای گذشته پرسپولیسی ها طرفداران بيشتری نسبت به ما داشتند و به خاطر همین من با گلزنی هایم توانستیم جمعیت فوتبال دوست را به سمت باشگاه استقلال سوق دهم.

پيشکسوت استقلال درباره حواشی دربی سال 78 گفت: من در آن سال در استقلال حضور نداشتم به خاطر همین اطلاعاتی در مورد آن ندارم. در آن موقع که من سرپرست استقلال بودم هیچ مسئولی پیشنهاد نداد که بازی بايد مساوی شود.

وی بیان داشت: استقلالی ها مشکلات مالی دارند و حقوق بازیکنانشان عقب افتاده است. مسئولان استقلال بهتر است که مشکلات مالی تیمشان را برطرف کنند تا بازیکنان با آرامش روحی و روانی به مصاف رقیبشان پرسپولیس بروند.

مظلومي در پایان خاطر نشان کرد: بازی دربی حیثیتی است و هر دو تیم می خواهند مقابل حریفانشان شکست نخورند. به نظرم هر تیمی که از موقعیت های و فرصتها بهتر استفاده کند برنده بازی دربی است./مح
برچسب ها: پیشکسوت ، استقلال ، شناخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.