امیر قلعه نویی: ارزش دربی از نظر هواداران بیش از 3 امتیاز است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حاشیه و حساسیت ها باعث شده است که ارزش دربی از نظر هواداران بیش از سه امتیاز باشد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هر بازی در نیم فصل دوم و به  خصوص بازی با پرسپولیس حکم فینال را دارد، بازی های ملوان و مس سخت بود و بازی پرسپولیس نیز همین گونه خواهد بود، به دلیل حساسیت های موجود در دربی از نظر مردم این بازی بیش از سه امتیاز ارزش دارد.

 وی ادامه داد: امیدوارم هوادارانی که به ورزشگاه  می آینده لذت ببرند، فوتبال باید برای بازیکنان ، مربیان و تماشاگران لذت بخش باشد و نتیجه دست خداست.

قلعه نویی در مورد لذت بخش نبودن دربی گفت: متاسفانه بازی های دربی لذتي برای هیچ کس ندارد چون یک سری غيرفوتبالي وارد این فوتبال شده اند تا به این روز بیافتد. فوتبال دست خود فوتبالی ها باشد همه از دیدن فوتبال لذت خواهند برد مثل خارج از کشور و اروپا که پس از بازی همه چیز به خوبی و خوشي خاتمه می یابد.

وی ادامه داد: افرادی وارد فوتبال شده اند و ماموریت دارند که فوتبال را از نگاه مردم خارج کنند و جوانان را به پارک ها بکشانند که آسیب پذیر است، این کار برای ایران جوان خوب نیست.

 قلعه نویی در مورد حضور تماشاگران در بازی دربی اظهار داشت: از هواداران دو تیم می خواهم که انرژی خودشان را برای تشویق تیم شان بگذارند. فوتبال برد و باخت دارد، دربی هزاران بار دیگر برگزار خواهد شد مهم  آن است نفس و روح  ورزش دیده شود و مردم و هواداران از یک دیدار خوب و تماشاگر پسند لذت ببرند./آق


برچسب ها: تیم ، فوتبال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار