فارس/

تمدید مهلت ارسال مقالات کنفرانس ملی برق و کامپیوتر

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس ملی برق و کامپیوتر تا 10 بهمن ماه تمدید شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس به نقل از مهندس جعفر زارع دبیر کنفرانس محورهای اصلی این کنفرانس تولید علم در مهندسی برق، الکترونیک، مخابرات، کنترل، قدرت، بیوالکتریک، مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده که زمان و مکان برگزاری این کنفراس 9 اسفندماه در دانشگاه آزاد واحد سروستان خواهد بود.

وی اضافه کرد: برگزاری این همایش را تحولی جدید در امر پژوهش در دو رشته مهم و مورد نیاز جامعه و دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که با شرکت متخصصین و دست اندرکاران، این همایش بتواند گامی جدید در تولید علم و رسیدن به اهداف سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مد نظر مقام معظم رهبری بردارد.

مهندس بهرام دهقان دبیر علمی کنفرانس اشاره کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه به منظور گسترش پیشبرد و ارتقای علمی و ارتباط موثر با مراکز علمی و تحقیقاتی میباشد.

وی افزود: پیش بینی میشود که در این کنفرانس بیش از 1000 پژوهشگر به معرفی آخرین دستاوردهای خود در زمینه فناوری های جدید در صنعت برق و کامپوتر خواهند پرداخت.

در پایان مهندس جعفر زارع اعلام کرد متقاضیان میتوانند مقالات خود را از طریق وب سایت http://elec.iausarv.ac.ir/ ارسال نمایند.

دانشگاه آزاد واحد سروستان 75 کیلومتری شرق شهرستان شیراز میباشد./س

برچسب ها: کنفرانس ، ملی ، برق ، سروستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.