اردبیل/

خلخال رتبه اول ارائه تسهیلات کشاورزی را کسب کرده است

فرماندار خلخال گفت: شهرستان خلخال با تحقق اشتغال 106 درصدی در 10 ماه گذشته رتبه اول را در ارائه تسهیلات کشاورزی کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی امروز در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلخال تحقق اشتغال توسعه بخش کشاورزی خلخال را 527 نفر اعلام کرد و افزود: تا 10 روز آینده این کارگروه با تعامل جهادکشاورزی و بانک‌های عامل تلاش می‌کند که به تعهد اشتغال 595 نفر برسد.

وی ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال 91 مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی گفت: در کنار کارگروه توسعه کشاورزی جهاد اقتصادی نیز مد‌نظر در اولویت دستگاه‌ها بوده و با ظرفیت‌های موجود در شهرستان خلخال قطعاً در عمل به تعهدات موفق خواهیم بود.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین افزود: به لحاظ وجود مشکلات در برخی از صنایع و تولیدی‌های غیر‌فعال و راکد شهرستان تلاش شد تا از طرح صیانت و حمایت از تولید «ماده 29» تعداد 12 واحد تولیدی مشکل‌دار از طریق تعامل با اتاق بازرگانی به بانک‌های عامل معرفی شوند.

محمدی در ادامه گفت: انتظار داریم در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن این واحد‌ها نیز نسبت به پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی خود توجه داشته و اقدامات لازم را انجام دهند./س

برچسب ها: اردبیل ، تسهیلات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.