اصفهان/

تاکید باشگاه فولاد ماهان به تداوم حضور در عرصه ورزش جانبازان و معلولین

رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین گفت : حمایت باشگاه هایی چون فولاد ماهان از ورزش جانبازان و معلولین را ناشی از یک تفکر اعتقادی و نگرش مثبت به ورزش این قشر از جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان خسروی وفا در دیدار با مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان افزود: باشگاه فولاد ماهان سپاهان یک ساختار منسجم ورزشی با رویکرد فرهنگی را مدیریت می کند که نه تنها در ورزش جانبازان و معلولین بلکه در رشته های دیگر هم این رسالت را به عنوان فعالیت اصلی خود ملاک عمل قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیلات باشگاه فولاد ماهان ابراز داشت: وجود چنین تشکیلات سازماندهی شده ای در ورزش کشور بسیار محدود است. این برنامه هدفمند و عوامل سخت افزاری موجود در مجموعه ماهان می بایست برای سایر باشگاه ها نیز الگو سازی شود.

در این دیدار مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اظهار داشت: فعالیت در عرصه ورزش جانبازان و معلولین برای ما به عنوان یک حرکت برآمده از دل می باشد لذا تمام تلاش خود را برای کمک به این قشر خواهیم نمود.

ساکت با اشاره به برگزاری موفق مسابقات بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان جانباز و معلول خواستار درج این رقابت هادر تقویم ورزشی فدراسیون شد

وی با اشاره به حضور باشگاه در مسابقات والیبال نشسته بانوان جام باشگاه های آسیا در سال گذشته و کسب مقام دوم آمادگی این باشگاه برای حضور در مسابقات برون مرزی را اعلام نمود و خاطر نشان ساخت: باشگاه فولاد ماهان آمادگی همکاری در برگزاری رخدادهای بین المللی به میزبانی اصفهان در ورزش جانبازان و معلولین را دارد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.