هشدار آیت‌الله نوری‌همدانی به ورود خزنده وهابیت در جنوب کشور

آيت‌الله نوري همداني گفت: دولت قطر که بارها نوکری خودش را به آمریکا، صهیونیسم جهانی و اتحادیه اروپا نشان داده در اقدامی بسیار ناپسند با هزینه 3میلیارد دلار در صدد وهابی سازی برخی از شهرهای جنوب کشور است

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "آيت‌الله نوري همداني" امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به سفر اخیرش به استان بوشهر اظهارداشت: استان بوشهر دارای مردمانی ولایت مدار و دوستدار نظام و انقلاب است که باید مورد توجه بیشتر مسئولین باشند.

اين مرجع تقليد با هشدار به وهابی‌سازی برخی شهرهای بوشهر توسط دولت قطر افزود: دولت قطر که بارها نوکری خود را به آمریکا، صهیونیزم جهانی و اتحادیه اروپا نشان داده در اقدامی بسیار ناپسند با هزینه 3میلیارد دلار در صدد وهابی سازی برخی از شهرهای جنوب کشور است.

وي تصریح کرد: دولت قطر با توزیع کتاب‌هایی در اهانت به کیان مذهب تشیع، با عناوین افسانه غدیر، افسانه شهادت حضرت زهرا(س) و تحریف قرآن سرسپردگی خود را به آمریکا و اسرائیل هرچه بیشتر نشان داده است.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه عایدات نفتی قطر هزینه شهرک‌سازی برای اسرائیل می‌شود، تاکید کرد: تمام درآمدهای نفتی قطر در راستای اهداف اسرائیل سران اتحادیه اروپا و هزینه انتخاباتی نتانیاهو می‌شود.

*رسالت روحانیت، پاسخگویی به شبهات

وي در ادامه به رسالت مهم روحانیت اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت‌های روحانیت، پاسخگویی به شبهات در عرصه‌های گوناگون می‌باشد همانطوری که بزرگان حوزه همچون حضرت امام خمینی(ره) و شهید مدرس‌ها و دیگران علیه شبهات حرکت کرده و به مبارزه برخاستند.

این استاد برجسته حوزه علمیه اضافه کرد: حوزه علمیه باید با منطق و استدلال مباحث مناظراتی را مطرح کند و پاسخگوی شبهات باشند و به شهرها و استان‌های مختلف مسافرت کنند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه نباید به درس خواندن اکتفا کرد، تصریح کرد: فکر و ذکر‌مان نباید تنها درس خواندن باشد، دشمنان قرآن، اسلام و ائمه فعالیت‌های مغرضانه‌ای انجام می‌دهند و اهانت‌های گوناگونی به پیامبر و ائمه اطهار(ع) می‌کنند .

وي تاکید کرد: مسافرت بنده به استان بوشهر به دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار و بزرگان شهر بوده که با مردم، مسئولین،نظامیان و روحانیون بصورت‌های جداگانه دیدار و گفتگو کردیم.

این مرجع تقلید خاطر نشان كرد: وظیفه روحانیون بسیار سنگین می‌باشد و عالم باید علم خود را در اختیار جامعه قرار دهد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار