نارضايتي مردم آمريكا از دخالت بيش از اندازه دولت در زندگي شان

خبرگزاري "صداي روسيه" در گزارشي كوتاه به "سوسياليسم" هراسي در آمريكا اشاره مي كند و اينكه همچون دور نخست رياست جمهوري آمريكا اوباما باز هم از سوي جمهوريخواهان آن كشور متهم مي شود كه يك "سوسياليست" است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، در ادامه اين گزارش اشاره شده است كه تعداد شركت كنندگان در مراسم تحليف امسال آمريكا نصف چهار سال گذشته بوده است و يكي ديگر از حاشيه هاي آن زدن برچسب "سوسياليست" بر اوباما از سوي جمهوريخواهان بوده است.

گزارش به اين نكته اشاره مي كند كه "از نظر بسياري از آمريكائي ها سوسياليست بودن جرم است و اين اتهام را به شخصي كه از وي بدشان مي آيد وارد مي سازند." 

در ادامه اين گزارش آمده است "مردم آمريكا از حضور بيش از اندازه دولت در زندگي شان ناراضي هستند. ميزان ماليات كشور آمريكا در ميان كشورهاي توسعه يافته نيز بسيار بالاست و همين امر بر نارضايتي مردم آمريكا افزوده است."

وي در ادامه مي افزايد "اين شهروندان طبقه متوسط آمريكا هستند كه بايستي ماليات بيشتري را بپردازند. مقامات اداري و نظامي دولت آمريكا امروز هر حركت و تصميم و اقدامي را تحت كنترل قرار مي دهند." 

برچسب ها: آمریکا ، دولت ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار