فرشاد پیوس: بهترین خاطرات من در دربی 69 بود

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: کری خوانی پیشکسوتان باعث جذابیت دربی نمی شود.

فرشاد پیوس بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی دربی گفت: این بازی با دیگر بازی های این دو تیم فرقی ندارد و البته باید به این نکته اشاره کنم که اگر بازیکنان بتوانند از موفقیت های به دست آمده خوب استفاده کنند حتما در این بازی موفق خواهند شد.

وی در ادامه افزود: به نظر من این بازی جالبی می شود چرا که بعد از عوض شدن کادر فنی، تیم پرسپولیس روحیه گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس باید در این بازی خودش را به صدر جدول نزدیک کند و البته تیم استقلال هم برای حفظ جايگاه خود صدر جدول می جنگد.

وی در ادامه افزود: البته باید به این نکته توجه کرد که تیم استقلال هم براي این بازی از نیمکت پر مهره ای برخوردار است که استفاده از این بازیکنان در ترکیب اصلی به جذابیت های این دیدار اضافه می کند.

وی در ادامه در خصوص خاطرات تلخ و شیرینی که در زمان بازیکنی اش در تیم پرسپولیس داشت افزود: ما در سال 69 یک بازی مقابل استقلال داشتیم که این بازی را حتما باید می بردیم، در این بازی در دقیقه 84 یک بر صفر عقب بودیم که فریبرز مرادی یک پاس رو به عقب به من داد که نتوانستم دروازه عابدزاده را باز کنم.

فرشاد پیوس تصریح کرد: قبل از شروع بازی عابدزاده گفته بود که اگر کسی از بازیکنان تیم پرسپولیس موفق شود که در این بازی به من گلی بزند جایزه ای از من خواهد گرفت که من در آن بازی دروازه را باز کردم که هنوز جایزه خود را نگرفته ام و ما توانستیم  بازی را یک بر یک کنیم و قهرمان شویم و می توانم بگويم که آن خاطرات هیچ گاه از یادم نمی رود.

وی در ادامه در خصوص خاطرات تلخ تیم پرسپولیس افزود: سال 73 بود که من و داریوش بابازاده موفق شدیم دو گل تیم پرسپولیس را به ثمر برسانیم که اگر رضا شاهرودی در آن بازی اخراج نمی شد فکر می کنم 6 گل سال 52 تکرار می شد چرا که در آن ديدار بازیکنان تیم با روحیه خیلی بالایی بازی می کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: داور دیدار در آن بازی اشتباه کرد و با اخراج شاهرودی بازی را از دست دادیم و 10 نفره شدیم که می توانم بگویم این هم یکی از خاطرات تلخ زمان بازی من بود که بعد از پس از آن هر يک از ما را به مدت شش ماه محروم کرد و به نظر من یکی از بهترین داوران بازی ما بود.

پیوس در ادامه در خصوص 6 گلي که سال 52 ، پرسپولیس به استقلال زد افزود: ما در آن زمان سن و سال کمي داشتیم، خاطرات خوبی بود که آقای بهزادی، کلانی و آشتیانی برای پرسپولیس بازی می کردند که من فکر نکنم که آن بازی دیگر تکرار شود و استقلال باید تلاش کند که به پرسپولیس 6 گل بزند که آن هم غیر ممکن است.

وی در ادامه در خصوص کری خوانی پیشکسوتان دو تیم قبل از شروع بازی افزود: این هم جزئی از جذابیت های بازی است که از یک ماه قبل کری خوانی ها شروع می شود.

 وی در ادامه در خصوص مصدومیت علی کریمی و غیبتش در این بازی افزود: علی کریمی بازیکنی است تأثیرگذار که وجودش در زمین یک نعمت بزرگ برای تیم پرسپولیس است و رهبری خاص خودش را در زمین دارد که البته باید به این نکته هم اشاره کنم هر تیمی که انگیزه و روحیه بالایی داشته باشد حتما مي تواند برنده این دیدار باشد.

وی در پایان در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه افزود: هواداران مثل سالهای گذشته کاری به داوری و بازیکنان نداشته باشند و فقط تیم خودشان را تشویق کنند که به اميد خدا یک بازی خوب و پر گل از هر دو تیم شاهد باشیم./آق
برچسب ها: پیوس ، دربی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار