آرش میر اسماعیلی خبر داد:

مسابقات آلمان، پس از گرجستان میزبان تیم ملی جودو

نایب رئیس فدراسیون جودوی کشورمان گفت: در تدارک هستیم تا ملی پوشان جودو را پس از گرجستان به مسابقات آلمان بفرستیم.

آرش میر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی تیم ملی جودوی کشورمان با ترکیب 8 جودو کار هم اکنون در حال برگزاری است و تا 11 بهمن نیز ادامه دارد، این تیم قرار است 13 بهمن برای شرکت در تورنمت جودو عازم گرجستان شود.

وی ادامه داد: مسابقات آلمان برنامه بعدی ما برای ملی پوشان است که مشغول تدارک آن هستیم رقابتهای آلمان نسبت به تورنمنت گرجستان از سطح بالاتری بر خوردار است و قدمت خاصی دارد.

مدیر تیم های ملی فدراسیون جودو در خصوص وضعیت آمادگی جودوکاران خاطر نشان کرد: از اوایل سال 91 تا الان جودوکاران ما در اردو مشغول تمرین هستند و بیشترین زمانی که آنها به استراحت پرداخته اند شاید به یک هفته برسد. حقیقت این است که ما قصد نداریم آنها را به اوج آمادگی برسانیم. زیرا برنامه اصلی ما که می خواهیم با آمادگی کامل در آن شرکت کنیم رقابتهای آسیایی است که سال آینده اول و دوم اردیبهشت برگزار می شود و در این مسابقات خود را محک خواهیم زد.

میر اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که تا چه حد موافق است که حضور مربی با تجربه در کنار مربیان جوان تیم ملی جودو لازم است، گفت: ما نیز بر این باور هستیم که حضور مربیان با تجربه در کنار مربیان جوان تیم ملی ضروری است به همین دلیل از برخی اساتید جودو مانند کیهان، نجاری، میرقانی و... استفاده کرده ایم تا در کنار مربیان جوان ما باشد، ضمن اینکه باید از همین جا اعلام کنم که فدراسیون جودو دست کسانی را که می توانند به آن کمک برسانند را به گرمی می فشارد.

قهرمان ارزنده جودوی کشورمان اعلام کرد: طرح دیگری که در خصوص مربیان داریم این است که از مربیان ادواری از شهرستانهای مختلف دعوت کنیم تا در اردوها شرکت کنند. ما در صدد این هستیم که کادر فنی را قوی تر کنیم و از همه پتانسیل ها استفاده کنیم.

میر اسماعیلی با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی نوجوانان جودو از 13 بهمن در خصوص نوجوانان گفت: برای تیم ملی نوجوانان جودو تا کنون چندین مرحله به صورت مقطعی و زیر نظر احمد کاظمی مربی تیم نوجوانان، اردو برگزار کرده ایم، قرار است 13 بهمن از بین 50 جودوکار نوجوان  مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار کنیم زیرا مسابقات جهانی نوجوانان که مرداد 92 به میزبانی آمریکا برگزار می شود پیش روی آنهاست که رقابتهای حساسی است و به منظور کسب سهمیه المپیک نوجوانان هم هست و می کوشیم تا با تمام قدرت در این پیکارها شرکت کنیم./آق
برچسب ها: میر ، اسماعیلی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار