گروسي:

تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي به حل مشكلات كمك مي‌كند

يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي در نوبت قرار گرفته است تا در صحن علني مجلس مطرح شود.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار، ملارد و شهرقدس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي گفت: طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي در كميسيون صنايع و معادن به تصويب رسيد و در نوبت قرار گرفته تا در صحن علني مجلس مطرح شود، در صورت مطرح شدن و تاييد نمايندگان تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي صورت خواهد گرفت.

وي ادامه داد: براي بررسي افزايش قيمت خودرو بايد علت كاهش توليد كارخانجات خودروسازي مورد توجه قرار گيرد و در صورت ايجاد تعادل و روند افزايشي توليد قاعدتا با كاهش قيمت روبه‌رو خواهيم شد.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس خاطرنشان كرد: ما اكنون شاهد كاهش 45 تا 50 درصدي توليد كارخانجات صنايع خودروسازي هستيم كه اين مسئله مهمترين دليل افزايش قيمت خودرو در كشور است.

گروسي اضافه كرد: افزايش قيمت باعث شده بازار خودرو آشفته شده و مردم نيز از اين اوضاع نابسامان ناراحت و ناراضي هستند كه نمايندگان پيگير اين مساله هستند تا اوضاع سرو سامان يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، خودروسازی ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار