اخبار لیگ برتر هند بال

تلاش سپاهان برای صدر نشینی / پیگیری هفته هشتم سوپر لیگ بانوان

تیم فولاد مبارکه سپاهان در تلاش است که خود را به صدر جدول برساند و جایگاه خود را از مشهد پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات لیگ برتر هندبال مردان این هفته نیز برگزار می شود و در این بین سپاهان یکی از مدعیان این رقابتها در تلاش است که جایگاه خود را از ثامن الحجج مشهد پس بگیرد.

این تیم شنبه 7 بهمن به مصاف صنعت مس خواهد رفت تیمی که در میانه جدول قرار دارد و نماینده اصفهان کار سختی را مقابل این تیم خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با انجام 11 بازی و 20 امتیاز و تفاضل 94+ در رده بندی دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

این گزارش می گوید هم اکنون تیم ثامن الحجج مشهد با 12 بازی و 22 امتیاز و 94+ تفاضل گل در رده اول و ثامن الحجج سبزوار با 12 دیدار و 20 امتیاز و 74+ تفاضل گل عنوان سومی را به خود اختصاص داده است.

گزارش دیگری عنوان می کند در مسابقات این هفته ( هفته سیزدهم ) روز 5 شنبه 5 بهمن نماینده سبزوار به مصاف ستاره فروغ کرمان می رود و روز جمعه 6 بهمن نیز 3 دیدار برگزار خواهد شد که طی آن ثامن الحجج مشهد رودروی هپکوی اراک قرار می گیرد تیمی که هفته گذشته به سپاهان باخت و موقعیت خوبی است تا نماینده خراسان این حریف را شکست دهد.

 هر چند که ثامن الحجج مشهد با وجود تازه وارد شدن به لیگ عملکرد خوبی داشته است و در مقابل تیم های قدرتمند، قوی ظاهر شده است و مسابقه بعدی بین تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه نماینده آذربایجان غربی وضعیت خوبی در لیگ ندارد و در قعر جدول قرار گرفته است و بازی دیگر بین تیم های کاسپین قزوین و نیروی زمینی می باشد.

این گزارش اضافه می کند در لیگ 91 که بیست و پنجمین دوره آن است تیم هایی از استانهای اصفهانی ( یک تیم )، کرمان (2 تیم )، مشهد (2 تیم ) تهران ( 1 تیم ) قزوین ( 1 تیم ) آذربایجان شرقی ( 1 تیم ) آذربایجان غربی ( 1 تیم ) و اراک هم 1 تیم شرکت دارند.

در ادامه همین گزارش آمده است رقابتهای سوپر لیگ بانوان نیز این هفته پیگیری خواهد شد و تیم های شرکت کننده روز جمعه 6 بهمن به مصاف هم می روند.

بر اساس این گزارش ثامن الحجج سبزوار میزبان بیمه رازی است. نفت و گاز گچساران از ایران تایر پذیرایی خواهد کرد.

شاهرخ شکوهی میهمان شهرداری تبریز است و هیئت هندبال فارس و ذوب آهن اصفهان رودروی هم قرار میگیرند.

گزارش دیگری تاکید می کند: هم اکنون تیم ثامن الحجج سبزوار با 7 بازی و 14 امتیاز پیشتاز این رقابتها است و در صدر جدول قرار دارد و نماینده تهران ( رازی ) از 7 دیدار خود فقط 10 امتیاز کسب کرده است و جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است و نماینده کردستان ( شکوهی  هم با 7 مسابقه و 10 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود در هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان 8 تیم از استانهای ( اصفهان، مشهد، تهران، کرمان، کردستان، تبریز، فارس و گچساران حضور دارند./آق
برچسب ها: هندبال ، سپاهان ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار