دستورالعملی برای سوزاندن سریع چربی شکم

ساختن ماهیچه خیلی مهم است زیرا ماهیچه ها احتیاج به انرژی دارند و برای تامین این انرژی چربی می سوزانند .

 
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ هر لقمه ای که در دهانتان می گذارید باید سالم باشد. نصف غذایی که در هر وعده مصرف می کنید باید سبزیجات باشد.

دستورالعمل:

همین حالا ورزش را شروع کنید از پشت کامپیوتر خود بلند شوید ، گشتی در اطراف بزنید ، شنا کنید ، بدوید ، تنیس بازی کنید ، با فرزندتان فوتبال بازی کنید و یا هر ورزشی که دوست دارید انجام دهید اما همین حالا شروع کنید و آن را به یک وقت دیگر موکول نکنید. طوری برنامه ریزی کنید که هر روز حداقل ۳۰ دقیقه ورزش کنید اما سعی کنید مقدار آن را افزایش دهید و به یک ساعت برسانید.

شما به ورزشی احتیاج دارید که هر روز بتوانید ان را انجام دهید ، علاوه بر این در برنامه ورزشی شما باید ورزشهای قلبی عروقی که پمپاژ خون را افزایش می دهند نیز وجود داشته باشند . دویدن ، راه رفتن ، اسکی ، تنیس ، شنا و وزنه برداری از جمله این ورزشها هستند و همگی ماهیچه سازند.

ساختن ماهیچه خیلی مهم است زیرا ماهیچه ها احتیاج به انرژی دارند و برای تامین این انرژی چربی می سوزانند .

مایعات:

هر روز مقدار زیادی آب بنوشید . علاوه بر مایعات دیگری که در طول روز مصرف می کنید حتما" ۸ لیوان هم آب بنوشید . به یاد داشته باشید که چای ، قهوه ، سودا و شیر نمی توانند جایگزین آب شوند.

تقریبا" دو ساعت قبل از شروع ورزش ، مقدار آب مصرفی خود را تا آنجایی که می توانید افزایش دهید تا در هنگام ورزش کردن بدنتان آب کافی داشته باشد.

غذاهای مناسب و سالم بخورید:

هر لقمه ای که در دهانتان می گذارید باید سالم باشد. نصف غذایی که در هر وعده مصرف می کنید باید سبزیجات باشد ، یک چهارم آن باید گوشت بدون چربی و یک چهارم دیگر آن باید غلات باشد.

باید از خوردن فست فودها ، غذاهای آماده ، غذاهای دارای شکر ، غذاهای تهیه شده از آرد و غذاهای درارای روغن نیمه هیدروژنه خودداری کنید.
 
 
منبع : افکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار