رودهن/

لزوم تسریع در اجرای طرح ‏های کنارگذر شمالی و جنوبی آزاد راه تهران-پردیس

استاندار تهران بر لزوم تسریع در اجرای طرح‏ های کنارگذر شمالی و جنوبی آزادراه تهران-پردیس تأکید کرد.

مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: وضع ترافیکی محور درون ‏شهری بومهن زندگی مردم این شهر را فلج کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه یکی از اقدامات شایسته دولت در زمینه راه‏سازی، حذف گردنه خطر‏ساز موسوم به امام‏ زاده هاشم (ع) در سایه احداث تونل مشاء بود.

تمدن تصریح کرد: همچنین آغاز به کار احداث متروی تهران- پردیس نیز از سوی استانداری تهران هم‏ چنان پیگیری می ‏شود.

وی اضافه کرد: روزی در یکی از ملاقات‏ های رئیس جمهوری‌ گزارشی از‌ برخورد نامناسب یکی از وزرا با مردم به احمدی‌ نژاد رسید‌ که رئیس جمهوری از این بابت بسیار ناراحت شد و دستور داد تا فرد را به نزد آن وزیر ببرند تا وزیر از او عذر خواهی کند.‌

استاندار تهران‌ اضافه کرد: در حال حاضر، گزارش ‏های بسیار زیادی از منطقه در خصوص وجود ساخت و سازهای غیر مجاز حتی در داخل بافت شهری به استانداری تهران ارسال می‏ شود.

وی ادامه داد: «فردی مجوز ساختمان سه طبقه می ‏گیرد، در عوض پنج طبقه می‏ سازد؛ فرد دیگری پروانه یک هزار متر مربع زیربنا را می ‏گیرد و سه هزار متر مربع می‏سازد و هیچ کس به هیچ کس نیست».

تمدن اضافه کرد: ما قوانین و ضوابط داریم و باید جلوی این خود سری‏ هایی که مردم منطقه را نگران و آنها را به موضوع بدبین کرده است، را گرفت.

استاندار تهران افزود: مردم در این منطقه نگران برخی مسائل اداری هستند؛ خدا نکند کسی مطالبه غیر از مندرجات قانونی و زیر میزی از مردم کند.

وی ادامه داد: شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان پردیس باید اگر حقوقی از مردم ضایع شد، پای احقاق حق و تنبیه خاطیان بایستند.

تمدن اضافه کرد: بدبین کردن مردم مصداقی از ظلم به نظام و انقلاب اسلامی است؛ مردم چیزهایی را می‏ بینند ولی آنها را به من و شما بیان نمی ‏کنند./س

برچسب ها: کنارگذر ، پردیس ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.