تمرکز بر صادرات گامی موثر برای ارزآوری و تقویت اقتصاد کشور است

رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه نوسانات ارزی در بازار فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان است، گفت: برای معرفی و تقویت پتانسیل صادراتی در کشور باید از این فرصت ها استفاده کرد.

رضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: تولییدکنندگان و تجار داخلی با ارائه محصولات خود در بازارهای مختلف جهانی هم سود بیش‌تری  کسب کرده و هم برای کشور از این طریق ارز آوری خواهند کرد.

وی با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از توانمندی صادراتی کشور، اظهار داشت: اینکه در شرایط کنونی و نوسان ارزی فرصت مناسبی برای تولید کنندگان کشور فراهم شده است.

رئبس کمیسیون صنایع و معادن خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در این شرایط بیش از گذشته نیازمند بسترسازی و معرفی پتانسیل‌های صادراتی در کشور داریم.

رحمانی با تأکید بر اینکه اقدام رئیس جمهور در راستای برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌ صارداتی جمهوری اسلامی ایران بسیار مورد تحسین است، تأکید کرد: رئیس جمهور قطعا با توجه به تحریم‌های اخیر چنین اقدامی می‌کند، چون  راهی جز به نمایش گذاشتن توانمندی‌ صادراتی و استفاده از پتانسیل‌های این بخش نداریم.

لازم به ذکر است؛  نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) به پیشنهاد بخش خصوصی و با دستور رییس جمهوری از 18 تا 21 بهمن ماه در تهران برگزار شود./ر
برچسب ها: صادرات ، نمایشگاه ، اقتصاد ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار