افزایش قیمت 8 میلیون تومانی خودروهای داخلی در ۴ روز /رشد ۳ میلیون تومانی پژو پارس

موافقت رئیس‌جمهور با قیمت‌گذاری خودرو بر اساس ارز مبادله‌ای و تدوین دستورالعمل این نوع قیمت‌گذاری موجب افزایش ۵۰۰هزار تا ۸میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار طی ۴ روز اخیر شد.

به گزارش اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛قیمت خودروهای داخلی در بازار در حالی طی ۴ روز اخیر تا ۸ میلیون تومان افزایش یافته که قیمت این خودروها در بازار در ابتدای هفته جاری افزایش ۳۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومانی را تجربه کرده بود.

 بر این اساس، طی ۴ روز اخیر قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۴ میلیون تومانی به ۳۴ میلیون تومان و قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با رشد ۲.۵ میلیون تومانی به ۳۸ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت هر دستگاه ۲۰۶ تیپ ۶ رشد ۴ میلیون تومانی را در چند روز اخیر تجربه کرده و در حال حاضر ۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

در مورد پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V۲۰ نیز می‌توان به افزایش ۳.۵ میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن با قیمت ۳۳.۵ میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک نیز با رشد ۲.۵ میلیون تومانی به ۴۸.۵ میلیون تومان و قیمت نوع معمولی این خودرو با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

رشد ۳ میلیون تومانی قیمت پژو پارس

پژو ۴۰۵ بنزینی نیز به عنوان پرفروش‌ترین محصول ایران خودرو طی ۴ روز اخیر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته و هم اکنون ۲۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

افزایش قیمت پژو پارس سال نیز در این روزها ۳ میلیون تومان بوده که قیمت این خودرو را به ۳۰ میلیون تومان رسانده است.

قیمت تندر ۹۰ مدل E۱ ایران خودرو هم با افزایش قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به ۲۷.۵ میلیون تومان رسیده و مدل E۲ این خودرو تولید ایران خودرو با افزایش قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۱ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

رانا ۲.۵ میلیون تومان گران شد

در مورد رانا، محصول جدید ایران خودرو نیز می‌توان به افزایش ۲.۵ میلیون تومانی قیمت این خودرو و معامله آن با قیمت ۳۰ میلیون تومان در بازار اشاره کرد. سمند LX نیز که خودرویی کاملاً ملی محسوب می‌شود طی ۴ روز اخیر با افزایش قیمت ۲.۵ میلیون تومانی، به نرخ ۲۴.۵ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

افزایش قیمت سوزوکی گرند ویتارا نیز در روزهای جاری ۸ میلیون تومان بوده به طوری که این خودرو در بازار ۱۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

رشد ۲.۵ میلیون تومانی قیمت پراید

تیبا نیز که تا ۴ روز پیش ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شد امروز به قیمت ۱۸.۵ میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

در مورد محصولات پرفروش سایپا نیز می‌توان به رشد قیمت ۵۰۰ هزار تا ۲.۵ میلیون تومانی اشاره کرد. در حال حاضر هر دستگاه سایپا ۱۱۱ مدل SX در بازار ۱۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که نسبت به ۴ روز پیش افزایش ۲.۵ میلیون تومانی را نشان می‌دهد.

قیمت سایپا ۱۳۱ مدل SX نیز با رشد ۷۰۰ هزار تومانی به ۱۴.۵ میلیون تومان رسیده است. این افزایش قیمت در مورد سایپا ۱۳۲ مدل SX حدود ۵۰۰ هزار تومان بوده و در حال حاضر این خودرو ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

تندر ۹۰ مدل E۲ پارس خودرو نیز با افزایش ۲.۵ میلیون تومانی در بازار به ۳۲ میلیون تومان رسیده و در مورد تیانا، محصول دیگر پارس خودرو نیز می‌توان به رشد ۳ میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن با قیمت ۱۲۴ میلیون تومان اشاره کرد.

مگان در باشگاه ۷۰ میلیونی‌ها

افزایش قیمت ماکسیمای دنده اتوماتیک نیز در بازار طی روزهای اخیر ۲ میلیون تومان بوده و در حال حاضر این خودرو ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

مگان ۲۰۰۰ سی‌سی نیز با افزایش قیمت ۲.۵ میلیون تومانی، حدود ۷۰ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

رشد ۲ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت خودروهای خارجی

افزایش قیمت خودرو در بازار تنها محدود به خودروهای داخلی نبوده بلکه خودروهای خارجی نیز طی ۲ تا ۳ روز اخیر افزایش قیمت قابل توجهی را داشته‌اند به طوری که قیمت هر دستگاه کرولا در بازار با رشد ۲ میلیون تومانی به ۹۵ میلیون تومان رسیده و این افزایش قیمت در مورد یاریس هاچ‌بک نیز ۳ میلیون تومان بوده که در حال حاضر ۷۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت اپتیما، محصول شرکت کیا نیز با افزایش ۳ میلیون تومانی طی ۴ روز اخیر به ۱۳۳ میلیون تومان رسیده است. این رشد قیمت در مورد اسپورتیج ۲۴۰۰ سی‌سی حدود دو میلیون تومان بوده که قیمت این خودرو را به ۱۴۲ میلیون تومان رسانده است.

در مورد سراتو ۲۰۰۰ سی‌سی و نوع کوپه این خودرو نیز باید به ثبات قیمت در بازار طی ۴ روز اخیر اشاره کرد و در حال حاضر این خودروها به ترتیب ۹۷ و ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شوند.

موهاوی ۵ میلیون تومان گران شد

قیمت سورنتو نیز در بازار ۱۵۵ میلیون تومان است که تغییری را نسبت به روزهای اخیر نشان نمی‌دهد. افزایش قیمت موهاوی هم در بازار حدود ۵ میلیون تومان بوده و قیمت این خودرو در حال حاضر ۱۶۰ میلیون تومان است.

رشد قیمت مزدا ۲ نیز ۳ میلیون تومان بوده که هم اکنون ۵۸ میلیون تومان معامله می شود. در مورد مزدا ۳ نیز طی روزهای اخیر افزایش قیمتی اتفاق نیفتاده و این خودرو همچنان با قیمت ۹۵ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود که در واقع همان قیمت نمایندگی است.

در عین حال هیوندایی I۲۰ و I۳۰ نیز طی ۴ روز گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرده‌اند و در حال حاضر این خودروها به ترتیب ۶۱ و ۸۷ میلیون تومان خریداری می‌شوند.

رشد ۲۰ میلیون تومانی قیمت خودرو برای دهک‌های بالا

در مقابل، قیمت هر دستگاه جنسیس با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است. این افزایش قیمت در مورد سانتافه ۱۳ میلیون تومان بوده و در حال حاضر قیمت این خودرو در بازار به ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است.

افزایش قیمت سوناتا هم طی روزهای اخیر ۵ میلیون تومان بوده و این خودرو به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان به خریداران واقع در دهک‌های بالای درآمدی عرضه می‌شود.

در روزهای اخیر قیمت آزرا گرانجور نیز در بازار تغییری نداشته و همچنان ۱۵۷ میلیون تومان معامله می‌شود.
برچسب ها: قیمت ، خودرو ، اتوماتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار