مشهد/مربي خراساني تيم ملي دو و ميداني كشور:

امكانات براي ساختن قهرمان در شهرستان ها كم است

مربي نيشابوري تيم ملي دو و ميداني نوجوانان كشور اظهار كرد: در شهرستان ها استعدادهاي زيادي وجود دارد كه در صورت حمايت مالي و در اختيار قرار دادن امكانات كافي قهرمانان زيادي در آينده از شهرستان ها خواهيم داشت.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سيدحسين موسوي كه به تازگي به همراه احمد تقي آبادي دونده نوجوان ماده هاي 100 و 200 متر سرعت از شهرستان نيشابور از 26 تا 29 دي ماه در آخرين اردوي برگزار شده تيم ملي دو و ميداني نوجوانان كشور حضور داشته است عنوان كرد: يك دونده براي موفقيت در سطح قهرماني نياز به حداقل 2 جلسه تمرين منظم روزانه دارد در صورتي كه اين امكان براي ورزشكاران شهرستاني وجود ندارد.

وي با بيان اينكه براي آماده شدن احمد تقي آبادي حدود 4 سال در شرايط بسيار دشوار و حتي در بيابان‌ها و زمين هاي كشاورزي تمرينات زيادي را با عشق و علاقه بسيار پشت سر گذاشتيم، اظهار كرد: اين ورزشكار و افراد با استعداد ديگري همانند او در شهرستان ها وجود دارند كه با حمايت بيشتر و در اختيار قرار دادن امكانات كافي مي توانيم حتي شاهد حضور آنان در رقابت هاي المپيك در سال هاي آينده باشيم.

اين مربي درجه 2 نيشابوري با بيان اينكه براي مربيگري تاكنون از هيچ كس و هيچ جايي حق الزحمه اي دريافت نكرده ام بيان داشت: حتي براي بيشتر اعزام ها به رقابت هاي مختلف استاني و كشوري نيز تا امروز به صورت شخصي هزينه كرده ايم.

موسوي با اشاره به اعزام تيم ملي دو ميداني نوجوانان كشور در تيرماه سال آينده به رقابت هاي جهاني اوكراين عنوان كرد: مرحله بعدي اردوي آمادگي تيم ملي دو و ميداني نوجوانان اوايل اسفندماه در مجموعه ورزشي آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد و تقي آبادي خواهد توانست با كسب ركورد ورودي جواز حضور در رقابت هاي جهاني را بدست آورد./


برچسب ها: مربی ، خراسانی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.