مشهد/استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

اقلام مورد نیاز مراکز عمده مصرف کالاهای اساسی تامین‌ شوند

استاندار خراسان‌رضوی گفت: پیش‌بینی و تامین اقلام مورد نیاز مراکز عمده مصرف کالاهای اساسی قبل از فرا رسیدن زمان اوج مصرف ضروری است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،‌ محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای استفاده کامل از ظرفیت شبکه‌های توزیع و مصرف ضروری است و در این راستا برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مشهد و دیگر شهرستان‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها و بازارهای روز در عرضه کالا، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فروزان‌مهر گفت: ایجاد بسترهای لازم برای ذخیره‌سازی کالاهای اساسی، نهاده‌های دامی، غلات، گوشت سفید و قرمز و همچنین تامین میوه شب عید ضروری است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از هر گونه اختلال در فرآیند تامین و عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، نظارت باید به صورت مستمر و دقیق اعمال شود.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجامع امور صنفی در کنترل بازار و برخورد با متخلفان از جمله مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود و بر این اساس به منظور اعمال سریع و دقیق قانون، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی نیز به عمل آمده است.

وی اظهار داشت: در امر روان‌سازی فرآیند تولید کالاهای اساسی در استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی از تولیدکنندگان حمایت کامل و جدی خواهند داشت.

فروزان‌مهر گفت: استفاده از مباشران خرید و واردات هدفمند کالاهای اساسی مورد نیاز نیز از جمله تمهیداتی است که در جهت تامین به موقع کالا و عرضه آن در سطح بازار، اتخاذ شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی در جهت تولید و تامین کالاهای اساسی باید همواره از دغدغه‌های اصلی مدیران ذی‌ربط باشد.

‌استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: در این راستا، باید در برنامه‌ریزی‌ها نقش و کارکرد تمام عوامل موثر در چرخه تولید، توزیع و مصرف و منافع قانونی آنان در نظر گرفته شود.


برچسب ها: اقلام ، مورد ، نیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.