مازندران /

اکران 100 فیلم کوتاه در جشنواره ملی نماز و نیایش مازندران

بیش از 100 فیلم کوتاه در پنجمین جشنواره ملی نماز و نیایش مازندران اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: فیلم ها در دو نوبت صبح و عصر در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اکران و تماشای آن برای عموم مردم و علاقمندان به هنر هفتم آزاد و رایگان است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: دو فیلم راه یافته به جشنواره به نامهای " سی سال با صد پند " به کارگردانی مهدی زمان پور کیاسری و " شبان عاشق " به کارگردانی میترا روحی منش از مازندران بوده که تا پنجم بهمن ماه امسال اکران می شود.

وی تصریح کرد : در حاشیه برگزاری این جشنواره کارگاه آموزشی " نقد و تحلیل فیلم " با حضور طهماسب صلح جو از منقدان قدیمی و بنام سینمای ایران در روزهای سوم و چهارم بهمن ماه امسال در سالن کنفرانس اداره کل برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت : در حاشیه برگزاری این جشنواره، نمایشگاه عکس با موضوعات مذهبی در گالری مجتمع فرهنگی هنری اداره کل برگزار می شود.

ابراهیمی افزود : این نمایشگاه شامل 57 قطعه عکس در قطع 50 در 70 از هنرمندان سراسر کشور است.

این جشنواره با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر ساری و نمایندگی آستان قدس رضوی به مدت چهار روز همزمان با قم و برخی استانهای کشور به صورت همزمان اجرا می شود./س


برچسب ها: نماز ، نیایش ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.