تغییر سیستم احتمالی استقلال در دربی / مسئولان استقلال تهدید کردند؛ برهانی بعد از دربی جریمه می شود

امیر قلعه نوعی، سر مربی تیم استقلال قصد دارد با سیستمی مشخص و ایده آل و همچنین نفراتی که در این سیستم بتوانند استقلال را با شرایط ایده آل همراهی کنند، آخرین اخبار این تیم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی سر مربی تیم استقلال قصد دارد با سیستمی مشخص و ایده آل و همچنین نفراتی که در این سیستم بتوانند استقلال را با شرایط ایده آل همراهی کنند، در مقابل یاران گل محمدی ظاهر شود، این مربی قصد دارد با شرایطی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که تیمش با اوضاعی کاملا متفاوت روبرو شود و در حقیقت پرسپولیس را غافلگیر کند.

بر اساس این گزارش، سر مربی تیم استقلال پیش از این از سیستم چهار – چهار – دو در مسابقات لیگ استفاده می کند، اما قصد دارد این سیستم را تغییر داده و بر اساس داشته هایش و میزان آمادگی نفرات خود اقدامات لازم را انجام دهد و پیش روی کند اما در این میان اوضاع برای وی متفاوت است زیرا این مربی در تمرینات مشغول بررسی شرایط تیمی خود است و قصد دارد با این اوضاع بهترین نفرات را در سیستم مورد نظر خود جای دهد.

وی به حضور یک مهاجم نوک می اندیشد تا چند هافبک نفوذی خود را در کنار مهاجم نوک استفاده کند تا آنها مهاجم اصلی را تغذیه کرده و به بازی سرعت زیادی بدهند، اما در این میان وی در این خصوص تصمیم قطعی نگرفته است، اما قصد دارد با سیستمی خاص که در گذشته از آن بهره مند شده است در مقابل پرسپولیس قرار بگیرد زیرا وی اذعان دارد که گل محمدی و دوستانش تمام بازی های استقلال را مورد ارزیابی قرار دادند و نوع بازی و عملکرد نفرات این تیم زیر ذره بین قرار گرفته است به همین دلیل وی به روش متفاوت و شرایط بهتر در تیمش می اندیشد.

** رأی استقلالی ها؛ فرزاد حاتمی گل می زند

اعضای تیم استقلال، برای بازی دربی آماده می شوند و در این میان شرایط برای اعضای این تیم طوری است که شرایط کاملا متفاوت است زیرا اعضای این تیم مدعی هستند که گلزنی برای اعضای این تیم بسیار اهمیت دارد و بازیکنانی شانس این اتفاق را دارند که وضعیت برای آنها متفاوت پیش رود و با آرامش کامل و کافی بتوانند تیم را همراهی کنند.

بر اساس این گزارش، آبی ها در این خصوص رأی گیری کردند و حتی اعلام داشتند که اوضاع برای بازیکنانی که قرار است در خط حمله این تیم را همراهی کنند متفاوت است.

اما در این میان آبی ها از بین نفرات حاضر به فرزاد حاتمی رأی دادند و معتقدند که این مهاجم می تواند با شرایطی خاص برای استقلال گلزنی کند.

حتی وضعیت روحی این بازیکن مورد ارزیابی قرار گرفته است و قرار بر این است که شرایط وی پیش از دربی نیز اعلام شود زیرا فرزاد حاتمی جزو نفراتی است که از آمادگی کافی برای حضور در استقلال بهره مند است و قلعه نوعی نیز از وی خواسته است تمرکزش را در این مورد حفظ کند و بر اساس آن پیش برود.

گفتنی است، شرایط طوری است که فرزاد حاتمی از سوی آبی ها به عنوان مهاجم نخست تیم و برتر استقلال نام برده شده است زیرا این بازیکن آماده است تا در حالیکه در بازی های دیگر استقلال آمادگی خود را حفظ کرده است در این بازی نیز با آمادگی کامل و بدون حرف و حدیث تیم را همراهی کرده و گلزنی کند، قلعه نوعی به صورت خصوصی به این بازیکن اعلام کرده است که امید اولش گلزنی این بازیکن است و حاتمی نیز مدعی است هیچ استرسی برای این بازی ندارد و قصد دارد با شرایط ایده آلی در این بازی به میدان برود و این تیم را همراهی کند آرش برهانی شانس دوم گلزنی برای استقلال در این دیدار است.

** مسئولان استقلال تهدید کردند؛ برهانی بعد از دربی جریمه می شود

آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال در تمرین روز گذشته استقلال غیبت داشت تا حرف و حدیث ها در خصوص عدم حضور وی در تمرینات استقلال مطرح شود و اینکه وی در تمرینات شرکت نمی کند به این دلیل که امیر قلعه نوعی قصد ندارد از وی در ترکیب اصلی استقلال استفاده کند اما این در حالی است که شرایط برای حضور این بازیکن در تمرینات بعدی مهیا شده است.

بر اساس این گزارش، وی پس از حضور در تمرینات دلیل غیبت خود را اعلام کرد و مدعی شد که به دلیل مسائل شخصی در تمرینات حاضر نشده است و بحث دیگری در این مورد وجود ندارد اما این در حالی است که اوضاع برای آرش برهانی متفاوت است و اگر این بازیکن نتواند در ترکیب استقلال به میدان برود این موضوع که وی در تمرینات غیبت کرده است عاملی در این خصوص است و وی و عدم حضورش در تمرینات عامل اصلی عدم حضورش در ترکیب استقلال است.

امیر قلعه نوعی شرایط مهاجمان تیم استقلال را زیر ذره بین قرار داده است و قصد دارد آماده ترین ها را راهی این بازی کند اما در این میان مسئولان مدعی شدند که آرش برهانی را بدلیل غیبت در تمرینات جریمه می کنند و این موضوع باعث شده است که مسئولان در این خصوص اقداماتی را انجام دهند و مدعی شوند که این بازیکن باید جریمه ای را پرداخت کند تا این موضوع در بازیکنان دیگر تأثیر نداشته باشد و آنها نظم و انضباط را رعایت کنند.

** استقلال با 21 بازیکن به اردو رفت

اعضای تیم استقلال اردوی خود را برای مقابله با تیم پرسپولیس آغاز کردند و با اینکه حرف و حدیث در خصوص این تیم برای استقلالی ها بسیار زیاد است اما اعلام شده است که این تیم بدون بازیکن غایب قرار است در مقابل قرمزها به میدان برود.

بر اساس این گزارش، آبی ها در خصوص حضور بازیکنان اصلی خود در ترکیب تیم با مشکلاتی روبرو شدند، اما این اتفاق رخ نداد و آبی ها باتمام نفرات خود به مصاف پرسپولیس می روند زیرا این تیم مصدوم و محرومی را در اختیار ندارد و حتی بیک زاده و محمود رضایی نیز در فهرست استقلال حضور دارند و تیم را همراهی می کنند تا در اردو تیم را همراهی کنند، حتی اگر شرایط برای این تیم متفاوت پیش برود حداقل این است که قلعه نوعی قصد دارد با حضور تمام نفراتش در اردو به گل محمدی ثابت کند که استقلال با تمام قوا و همه نفراتش در این بازی حاضر می شود و می توانند با شرایط ایده آل به مصاف حریف سنتی و قدیمی خود بروند./آق

برچسب ها: پرسپولیس ، مربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار