سنندج/

پیامبر اكرم(ص) عامل وحدت مسلمانان جهان است

نماینده ولی فقیه در كردستان گفت: پیامبر نور و رحمت(ص) عامل وحدت مسلمانان جهان است و تلاش ایشان در زمان حیات هم حفظ این وحدت در میان مسلمانان بود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی گفت: وحدت موجب رشد و آبادانی جامعه و تفرقه و نفاق مایه فساد و تباهی است.
وی افزود: مبعوث شدن حضرت محمد(ص) به پیامبری منشا وحدت در بین جوامع اسلامی است و آن حضرت در زمان رسالت خویش در راستای حفظ اخوت، برادری و یكپارچگی در بین مسلمانان تلاش كرد.
حجت الاسلام شاهرودی با بیان اینكه بارها در قرآن تلاش برای الفت و برادری در میان مسلمانان مورد تاكید قرار گرفته است، گفت: مومنین نباید اجازه دهند كه اختلافات جزیی موجب شكاف در بین آنان شده و به اتحاد و برادری آنان لطمه وارد كند. 
نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: خداوند منافقین را جزو امت اسلامی نمی داند و آنان را لعن و نفرین كرده و بدتر از كافران دانسته است زیرا كه قلب آنان سرشار از كفر و نفاق است. 
وی  با اشاره به اینكه وحدت و یكپارچگی مسلمانان موجب عزت و عظمت اسلام خواهد شد گفت: اگر مسلمانان قدرت پیدا كنند موقعیت جهان زیرو رو شده و اسلام دنیا را فرا خواهد گرفت./س
برچسب ها: پیامبر ، وحدت ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.