فکري: پيشکسوتان و مسئولان سرخابي ها کمتر مصاحبه کنند/ کري خواني پيشکسوتان آرامش دو تيم را برهم مي زند

فکري در خصوص دربي 76 اظهار داشت: پيشکسوتان و بازيکنان سابق دو تيم سرخابي حساسيت هاي اين ديدار را افزايش داده است، از آنها خواهش مي کنم با بيان اينگونه مطالب آرامش و تمرکز بازيکنان را برهم نزنند.

محمود فکري کارشناس و پيشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ دو تيم استقلال و پرسپوليس در حال حاضر از شرايط يکسان و مساوي برخوردار است، علي رغم اينکه استقلال در رده بالاي جدول و تيم پرسپوليس در مکان 9 قرار گرفته است اما نمي توانيم شرايط جدولي را در تيم پيروز دربي 76 دخيل بدانيم.

وي ادامه داد: تيم استقلال تهران رقابت هاي ليگ 12 را با ارايه بازي هاي مطلوب و کسب امتيازات مناسب را بسيار خوب شروع کرده است از طرفي پرسپوليس علي رغم اينکه شرايط مساعدي در جدول در اوايل فصل نداشته است اما با تغييرات و حضور گل محمدي از لحاظ فني بسيار پيشرفت کرده است و بازي هاي سطح بالايي را ارايه داده است.

فکري افزود: بازيکنان و شرايط فني دو تيم در سطح مطلوب و برابري است اما متأسفانه حواشي دربي 76 به نسبت ساير دربي هاي گذشته بسيار زياد شده است، پيشکسوتان و مربيان سابق و اسبق سرخابي ها با ارايه مطالب و صحبت هاي جنجالي تا حدود فراواني حساسيت دربي 76 را افزايش داده اند.

وي ادامه داد: به عنوان فردي که در فوتبال فعاليت کرده ام از پيشکسوتان درخواست مي کنم مصاحبه هاي خود را کمتر کنند تا آرامش بازيکنان در پيش از دربي از بين نرود، پيشکسوتان در آستانه دربي 76 بايد حمايت هاي همه جانبه خود را از تيم خود کنند و نبايد با کري خواندن هاي بي دليل سبب اضطراب و استرس بازيکنان شوند.

فکر تصريح کرد: هر تيمي که در اين ديدار از موقعيت هاي ايجاد شده بهترين استفاده را کند مي تواند اميدوار به کسب سه امتياز دربي 76 باشد البته معتقد هستم با توجه به شرايط دو تيم دربي با نتيجه مساوي به اتمام مي رسد، به هرحال در فوتبال هر اتفاقي رخ مي دهد و اميدواريم بازي سالم، کم حاشيه و جوانمردانه اي را شاهد باشيم.

کارشناس فوتبال افزود: بازيکنان و کادرفني استقلال بسيار باتجربه و حرفه اي هستند، کناره گيري رحتمي از تيم ملي و بيان تصميم وي در مطبوعات و رسانه ها پيش از دربي 76 به اعتقاد من تاثير منفي در تيم نخواهد داشت از طرفي مديران لايق استقلال با مديريت قوي و ايجاد آرامش در تيم نبايد اجازه ايجاد حواشي و افت فني و انگيزه در تيم استقلال را دهند.

وي تصريح کرد: استقلال تهران در صدر جدول رده بندي قرار دارد و با توجه به اينکه تيم هاي تعقيب کننده آبي پوشان با فاصله کم در مکان دوم و سوم قرار دارند لذا استرس و اضطراب بازيکنان استقلال به نسبت تيم پرسپوليس بيشتر است.

قرمزپوشان پايتخت انگيزه زيادي براي کسب سه امتياز ديدار و صعود به جايگاه مناسب تري در جدول هستند از اين رو با استرس کمتري بازي مي کنند.

وي افزود: بازيکنان استقلال و پرسپوليس الگوي جوانان ايراني هستند فارغ از هر نتيجه اميدواريم که بازيکنان و اعضا کادر فني دو تيم اخلاق و رفتاري ورزشي و پسنديده را در دبي 76 ارايه دهند، در بازي با وجود هرگونه اتفاقي آرامش خود را حفظ کنن و فقط تمرکز بر روي تيم خود داشته باشند.

محمود فکري در خصوص تيم صباي قم افزود: تيم صبا در شرايط خوبي به سر مي برد، بازيکنان تمرينات منظم و مستمري را انجام داده اند و براي کسب سه امتياز ديدار بسيار باانگيزه هستيم البته ديدار بسيار سختي را مقابل نفت آبادان در پيش داريم اين تيم در جدول از شراط مناسبي برخوردار نيست از اين رو با تمام قدرت و براي جدايي از انتهاي جدول و بهبود شرايطشان مقابل تيم صبا صف آرايي مي کنند، به هرحال تمام تلاش خود را براي پيروزي بکار مي گيريم و از آن جايي که مصدوم و محروم نداريم بنابراين با تمام قدرت ظاهر مي شويم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار