پزشکيان در يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري:

بدون علم نقشه کشيدن بيراهه رفتن است

نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد به نظرات کارشناسان و متخصصين احترام بگذاريم و بدون علم نقشه کشيدن به بيراهه رفتن است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مسعود پزشکيان نماينده مجلس شوراي اسلامي در يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري با اشاره به واقعه عاشورا اظهار داشت: عاشورا را عده‌اي به وجود آوردند و از امام حسين (ع) دعوت کردند و 18 هزار نامه نوشتند.

وي ادامه داد: شهيد مطهري در فلسفه نهضت امام حسين (ع) مي‌گويد که بحث دعوت از امام حسين و ايستادگي ايشان در مقابل ظلم و نهي از منکر را مي توان فلسفه نهضت امام حسين(ع) دانست .

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه در روند ايجاد عاشورا يک عده از افراد تعهد کرده‌اند اما به تعهد خود عمل نکرده‌اند اظهار داشت: بسياري از آيات قرآن آمده است که چرا شما به عهدتان وفا نمي‌کنيد؛ حضرت علي (ع) در بسياري از فرمايشات خود در رابطه با تعهد مي‌فرمايند که به تعهد پايبند باشيد و حتي نسبت به دشمنانتان نيز خيانت نکنيد.

پزشکيان تصريح کرد: امروز مجري قانون مي‌گويد من قانون را قبول ندارم اما حضرت امام خميني (ره) فرمودند هر کسي حتي به اسم دين در مقابل دين بايستد، ديکتاتور است.

وي افزود: از نظر ديني شوراي نگهبان قانون را تاييد کرده است اما کسي که بايد قانون را اجرا کند آن را اجرايي نمي‌کند.

پزشکيان با اشاره به اينکه تا زماني که حرف‌ها تبديل به يک عهد و پيمان نشوند هر کسي هر آن چه را که دلش مي‌خواهد، مي‌گويد تصريح کرد: آيا اين مسئله؛ هنگامي که وعده داديم و خلاف آن عمل کرديم خشم خداوند و مردم را در پي خواهد داشت.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين که بايد عالمانه تصميم بگيريم گفت: بايد به نظرات کارشناسان و متخصصين احترام بگذاريم بدون علم نقشه کشيدن بي‌راهه رفتن است و بدون علم کارکردن ديوانگي است.

انتهای پیام/پ2

برچسب ها: احزاب ، پزشکیان ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار