زمان توزیع کارت‌ های اعتباری اقشار کم‌ درآمد/میزان موجودی کارت ها مشخص نیست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه بر اساس جلسات مشترک دولت و مجلس مقرر شده است که کارت‌های اعتباری برای حمایت از اقشار کم درآمد تا پایان بهمن توزیع شود، گفت: تصمیمات عملیاتی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در جلسه بعدی دولت و مجلس اتخاذ می‌شود.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه بر اساس جلسات مشترک دولت و مجلس مقرر شده است که کارت‌های اعتباری برای حمایت از اقشار کم درآمد تا پایان بهمن توزیع شود، گفت: تصمیمات عملیاتی شدن فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در جلسه بعدی دولت و مجلس اتخاذ می‌شود.

عبدالکریم رجبی افزود: البته هنوز میزان آن هنوز مشخص نیست و در جلسه بعدی دولت و مجلس کف و سقف موجودی این کارت ها مشخص می شود.
نماینده مردم کلاله، مینودشت و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کارت‌های اعتباری الکترونیکی در قالب حمایت از دهک های پایین جامعه است که البته بیشتر اقشار جامعه را شامل می شود.

وی ادامه داد: بر اساس مذاکراتی که در این جلسات صورت گرفته است قرار شد به منظور کمک به این اقشار در آستانه سال نو، این کارت ها تا آخر بهمن ماه در اختیار آن ها قرار گیرد.

رجبی افزود: کارت‌های اعتباری به دلیل توصیه مقام معظم رهبری به دولت و مجلس در دستور کار قرار گرفته است که در صورت اجرایی شدن این طرح احتمالا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش یارانه نقدی در سال جاری منتفی خواهد بود.

نماینده مردم کلاله، مینودشت و مراوه‌تپه در مجلس نهم، تاکید کرد: ممکن است حمایت از روستاییان به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم الکترونیکی در روستاها به صورت نقدی یا با ارائه کالاهای اساسی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به موضوعات مطرح شده در جلسات مشترک دولت و مجلس درباره آخرین وضعیت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره و تصریح کرد: دومین محور مذاکرات شب گذشته مربوط به هدفمندی یارانه‌ها بود که درجلسه بعدی دولت و مجلس با حضور دکتر لاریجانی و رئیس جمهور تصمیمات عملیاتی برای اجرای فاز دوم اتخاذ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار