تعقیب و گریز پلیسی و تصادف زنجیره ای

یک سارق سابقه دار که در حال گریز از چنگال پلیس بود موجب یک تصادف زنجیره ای گشت.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: ماموران این یگان با گشت زنی های مستمر در محدوده حوزه استحفاظی خود با هوشمندی و تجربه کافی به راحتی مجرمان و سارقان را شناسایی و دستگیر نمود.
سرهنگ علیرضا عظیمی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص عوامل واحد گشت در حین انجام وظیفه خود در ساعت 4:30 دقیقه عصر روز گذشته توانستند با دقت و هوشیاری در این عمل یک دستگاه خودروی پراید را که در حال سرقت لوازم خودروی هموطنان بود مشاهده و رویت نماید.
وی افزود: متهمان به محض مشاهده واحد گشت متواری گردیدند که پس از هماهنگی با مرکز پیام و تعقیب و گریز خودروی متهمان در حین فرار با 3 خودروی ال 90 وانت نیسان و پراید تصادف کرده و منجر به خسارت خودروها گردید.
این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پس از دستگیری متهمان و انتقال آنان به کلانتری در بررسی خودرو ماموران موفق به کشف 2 عدد باند پایونر یک دستگاه آی سی یو، یک دستگاه ضبط و یک عدد اسپری گاز اشک آور شدند.
و همچنین پس از استعلام ماموران متوجه سرقتی بودن خودرو نیز شدند، لذا پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم به پایگاه ششم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارجاع گردید./ف
برچسب ها: تعقیب ، پلیس ، تصادف ، زنجیره ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار