رودهن/

تاسیس ادارات مختلف با ساختاری مستقل در شهرستان پردیس

ادارات مختلف با ساختاری مستقل در بخش های مختلف در شهرستان پردیس تاسیس خواهد شد .

شکل و شمایل ادارات دولتی در شهرستان پردیس سیمایی زیبابه لحاظ خدمات شهری نداشت و مردم با مراجعه به این مراکز بدون نتیجه ای باید به سمت تهران و ادارات مربوطه در پایتخت طی طریق می کردند و کار خود را در آنجا نهایی می کردند .

این مشکلات به ویژه در حوزه ثبت و اسناد و املاک کاملا به چشم می خورد و با ورود به این مراکز در شهرستان پردیس شاهد این مورد هم هستیم.

تمدن استاندار تهران در این مورد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :از جمله برنامه ها و اقداماتی که فرماندار شهرستان پردیس باید انجام دهد اینست که با تاسیس ادارات مختلف با ساختاری مستقل واحد های خود را در این شهرستان راه اندازی کنند تا مشکلات مردم در این زمیینه حل شود و تمام فعالیت های اداری در محدوده این شهرستان متمرکز شود .

وی در ادامه این مطلب افزود :صحنه فرمانداری باید برای مردو باشد تا آنها بتوانند مشکلات و کمبود های خود را از این طریق برطرف کنند و بتوانند به آسانی کارهای اداری خود را بدون مراجعه به مراکز تهران در محدوده شهرستان پردیس انجام دهند و این حرکت مثبت باید در این شهرستان با راه اندازی شعب ادارات مختلف انجام شود .

استاندار تهران در پایان گفت: با توجه به سابق ارزشمند بیگدلو فرماندار شهرستان پردیس در حوزه مسائل مدیریتی و تجربه عملی وی در اردبیل به عنوان معاون استاندار در آینده شاهد رشد و شکوفایی این منطقه خواهیم بود ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.