اردبیل /

جراحی بی سابقه پلاستیك و ترمیمی سینه در استان اردبیل با موفقیت انجام شد

فوق تخصص جراحی پلاستیك، ترمیمی و زیبایی دانشگاه علوم پزشكی اردبیل از انجام موفقیت آمیز جراحی بی سابقه پلاستیك و ترمیمی سینه یك زن مبتلا به سرطان در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / دكتر یوسف شفایی افزود: در این عمل جراحی كه برای اولین بار در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل انجام شد از بافت خود بیمار برای ترمیم مورد استفاده قرار گرفت.

وی اضافه كرد: این خانم دو سال پیش به علت سرطان، از ناحیه پستان سمت راست تحت عمل جراحی قرار گرفته (ماستكتومی راست) و عضو مبتلا خارج شده بود.

دکتر شفایی ادامه داد: پس از بررسی های اولیه این بیمار مورد جراحی قرار گرفت و از بافت های شكم وی شامل چربی، پوست و عضله شكم برای بازسازی و ترمیم استفاده شده و همزمان تحت عمل زیبایی نیز قرار گرفت.

وی در ادامه بیان كرد: اغلب بیمارانی كه مبتلا به سرطان سینه شده و تخلیه پستان و حتی برخی اندام های دیگر اجتناب ناپذیر می شود، اغلب به مشكلات روحی و روانی در نتیجه اختلالاتی در زندگی روزمره خود و خانواده مواجه می شوند.

دكترشفایی همچنین گفت: از این رو بازسازی، ترمیم و رفع نقص عضو می تواند نقش مثبتی در امید به آینده، كاهش بیماری های روحی و بهبود كیفیت زندگی بیماران ایفا كند/س 

برچسب ها: اردبیل ، جراحی ، پلاستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.