اشرفی اصفهانی:

زنگ انتخابات زده شده است/عامل به وصيت نامه امام (ره) باشيم

حجت‌الاسلام و المسلمين اشرفي اصفهاني با بيان اين که زنگ انتخابات در کشور زده شده است گفت: ان‌شالله بتوانيم آن فردي را که شايستگي و توانايي رساندن کشتي کشور به ساحل امن را دارد انتخاب کنيم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی (فرزند شهيد آيت الله اشرفي اصفهاني چهارمين شهيد محراب) اصفهاني در يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري با بيان اين که انقلاب اسلامي امانت بزرگي در دست ماست اظهار داشت: چه قدر از اين امانت بزرگ پاسداري کرده‌ايم و پس از گذشت 23 سال از ارتحال امام (ره) چه مقدار به وصيت نامه ايشان عمل کرده‌ايم.

وي با بيان اينکه هم اکنون در موقعيت حساسي قرار داريم و زنگ انتخابات زده شده است گفت: همه بايد پاسدار نهضت انقلاب باشيم و نسبت به آن احساس مسئوليت کنيم.

حجت‌الاسلام و المسلمين اشرفي اصفهاني با بيان اينکه امروز بعضي‌ها نسبت به انتخابات بي تفاوت شده‌اند گفت: اين کنگره در زمان بسيار مناسبي برگزار شده است و اميدواريم اثرات آن بر جامعه تاثيرگذار باشد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: ان‌شالله بتوانيم آن فردي را که شايستگي و توانايي رساندن کشتي کشور به ساحل امن را دارد انتخاب کنيم.

انتهای پیام/پ2
برچسب ها: انتخابات ، احزاب ، اشرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار