همگام با سي و يكمين جشنواره تئاتر فجر؛

برنامه چهارمين روز جشنواره:ميزباني تئاتر فجر از كشور لبنان در چهارمين روز

سي و يكمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر در چهارمين روز ميزبان اولين اجراي نمايش "7+7" از كشور لبنان مي شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، سي و يكمين جشنواره تئاتر فجر در چهارمين روز ميزبان 14 نمايش صحنه اي است كه در سالن هاي مختلف به روي صحنه مي روند.
 
بنابراين گزارش، ازميان اين 14 اثر سه اثر از شهرستان هاي مشهد، قزوين و گچساران و 2 اثر از كشور لبنان و سوئيس ميهمان چهارمين روز مي شوند كه اثر كشور سوئيس محصول مشترك ايران – سوئيس و با كارگرداني علي اصغر دشتي و نيكلاس هليلينگ اجرا مي شود.
همچنين، نمايش "7+7" به نويسندگي نادينه توما و كارگرداني اريك ديناوز از لبنان ساعت 17 و 19 در تالار هنر اجرا مي شود.
نمايش "هفت دريا شبنمي" به نويسندگي سعيد تشكري و كارگرداني رضا حسيني از شهر مشهد در اين روز ساعت 18 و 20و سي دقيقه در تالار وحدت به صحنه مي رود.
نمايش "خشت خام خانه" به نويسندگي علي اصغري و كارگرداني محمد صمدي از قزوين ساعت 18 و 20 و سي دقيقه در تماشاخانه سنگلج و نمايش "پرخاش هاي زني كه مادر بود" به نويسندگي ارونگ ناركي و كارگرداني مسلم ناركي از گچساران ساعت 16 و سي و 18 و سي دقيقه در خانه نمايش اجرا مي شود.
در كنار اين آثار نمايش "پروانگي" به نويسندگي علي افضل و كارگرداني عامر مسافر از تهران ساعت 18 و 20 و سي دقيقه در تالار چهارسو، "عروسك هاي سكوت" به نويسندگي فرزانه سهيلي و كارگرداني سمانه زندي نژاد از تهران ساعت 18 و 19 و سي دقيقه در تالار قشقايي، "نيلفر مرداب" به نويسندگي ترانه برومند و كارگرداني بركه فروتن ساعت 16 و سي و 18 و سي دقيقه در تالار سايه و "دومينوي الهي" به نويسندگي و كارگرداني مهدي امين سالاري ساعت 17 و 18 در كارگاه نمايش، ميهمانان تئاتر شهر در چهارمين روز هستند.
همچنين نمايش ها "دوربرگردان" به نويسندگي و كارگرداني عارفه عنايتي از تهران ساعت 17 و 19 و سي دقيقه در تالار انتظامي، "تكيه بر ديوار نمناك" به نويسندگي غلامحسين دولت آبادي و بارسقيان و كارگرداني غلامحسين دولت آبادي ساعت16 و 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنري، "اپراي عروسكي حافظ" طبق روال هر روز به كارگرداني بهروز غريب پور ساعت19 در تالار فردوسي، "پينوكيو دروغ بگو" به نويسدگي فرهاد نقدعلي و كارگرداني فرهاد تجويدي ساعت 17 و 20 در تالار حافظ و "گيلگمش" طبق روال هر روز به كارگرداني بابك مهري ساعت 18 و سي در تماشاخانه آو به صحنه مي روند.
گفتني است، سي و يكمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر به دبيري سعيد كشن فلاح تا 12 بهمن در تهران ادامه دارد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار