سیمون سیمونیان:

یکشنبه پیش فروش بلیط های جشنواره فجر به پایان می رسد

روز یکشنبه پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر به پایان می رسد.

سیمون سیمونیان مسئول پیش فروش بلیت های جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فروش بلیط های جشنواره فیلم فجر گفت: پیش فروش اینترنتی بلیط های جشنواره فیلم فجر که از اول بهمن آغاز و تا 3 بهمن ادامه داشته است به پایان رسیده و ظرفیت کامل سینما در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو به صورت کامل به فروش رفته است.
 
وی افزود: در مرحله ی دوم از سینمای 3 بعدی هم استقبال خوبی صورت گرفته و روز 4 شنبه و 5 شنبه را به تحویل بلیط های پیش خرید شده اختصاص دادیم.
 
همچنین روز های شنبه و یکشنبه را برای خرید عمده ی سازمان و نهادها اختصاص دادیم.
 
وی با اشاره به استقبال خوب مردم اظهار داشت: در پیش فروش اینترنتی امسال معادل کل فروش سال گذشته استیصال داشتیم یعنی استقبال مردم 2 برابر بر سال گذشته بوده است.
 
سیمونیان در خصوص تمدید این مهلت گفت: بر اساس اعلام ها روز های اول ، دوم و سوم بهمن پیش فروش اینترنتی بلیط ها آغاز شد که روز دوم سهمیه ی اختصاص داده شده ی اول به پایان رسید اما با توجه به استیصال خوب مردم اقدام به افزایش ظرفیت ها کردیم که مردم بلیط های مورد نظر خود را تهیه کنند اما هم اکنون تنها ظرفیت در نظر گرفته شده برای سازمان ها و نهادها باقی مانده و ظرفیت پیش فروش اینترنتی مردمی به پایان رسیده است.
 
سمونیان افزود: البته افرادی که به هر دلیلی قادر به تهیه ی بلیط از طریق پیش فروش اینترنتی شده اند از طریق پردیس ملت محل پیش فروش بلیط های جشنواره می توانند تا روز شنبه به صورت خصوصی بلیط های مورد نظر خود را تهیه کنند زیرا روز یکشنبه مهلت پیش فروش بلیط ها به اتمام می رسد.
 
وی عنوان کرد: البته سهمیه ای نیز به گیشه ی سینماها اختصاص داده شده است که افراد در زمان جشنواره با مراجعه به سینما قادر به تهیه ی بلیط مورد نظر خود به صورت سری خواهند بود.
 
سمونیان گفت: هم اکنون نیز نماینده ای از سوی جامعه ی صنفی تهیه کنندگان برای تحویل بلیط های اختصاص داده شده به جامعه ی صنفی تهیه کنندگان یعنی سینما آفریقا آمده است.
 
وی عنوان کرد: میزان این بلیط ها مطابق سال گذشته به اندازه سینما آفریقا است و افزایش نیافته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.