"eLink" عجیب‌ترین شاسی بلند الکتریکی +عکس

بسیاری از طرح های که برای آینده ارائه شده است تنها فضا برای یک نفر دارند این درحالی است که شاید بسیاری از خانواده قصد داشته باشند در کنار هم سفر کنند و نیاز به خودروی بزرگ دارند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تا به حال طرح های بسیاری برای خودروهای آینده ارائه شده است که البته بسیاری از آن ها طرح های برای خودروهای سواری کوچک بوده اند. بسیاری از طرح های که برای آینده ارائه شده است تنها فضا برای یک نفر دارند این درحالی است که شاید بسیاری از خانواده قصد داشته باشند در کنار هم سفر کنند و نیاز به خودروی بزرگ دارند.



"Jorge Biosca Martí" فردی است که یک طرح متفاوت را ارائه کرده است و این بار یک خودرو شاسی بلند و جا دار برای خانواده ها طراحی کرده است.

این خودرو که "eLink" نام دارد با موتور الکتریکی کار می کند و البته فضای لازم برای نشستن 6 نفر را دارد و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به گفته طراح کنترل آن نیز بسیار آسان خواهد بود.



این خودرو در حالی که بدنه بزرگی دارد اما وزنش بسیار کم است و هر چرخ آن نیز موتور مخصوص به خودش را دارد و هر کدام را می توان به طور جداگانه با فرمان هدایت کرد.

این خودرو دارای امکانات بسیار جالبی است که از جمله آن می توان به فرمان آن اشاره کرد که با سیستم بی سیم با چرخ ها ارتباط برقرار می کند. همچنین صفحه های خورشیدی نیز روی آن تعبیه شده است.

این خودرو چندی پیش توانست برنده جایزه چالش طراحی خودرو سال 2013 شود. همچنین این طرح به عنوان یک خودرو واقع گریانه و کاربردی برای آینده معرفی شده است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار