معاون استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مترو "پرند" شهريور ماه افتتاح مي‌شود/ تکمیل پروژه‌های اين شهر نیازمند زمان است

معاون عمرانی استاندار تهران با بيان اينكه مترو "پرند" شهريور ماه افتتاح مي‌شود، گفت: پروژه‌های بزرگی که اکنون در شهر جدید "پرند" در حال تکمیل هستند، نیازمند زمان بیشتری برای به سرانجام رسیدن دارند‌.

محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه شهرداری پرند به مدت سه ماه است كه به صورت قانونی فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: این شهرداری حدود 6 ماه پیش افتتاح شد اما به دلیل اینکه کد تاسیس آن از وزارت کشور ارسال نشده بود، نمی‌توانست فعالیت‌های مربوط به حوزه خود را انجام دهد.

وی افزود: شهرداری پرند از شهرداری‌های نوپا بوده که در این میان تکمیل کادر تخصصی و برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به مردم با توجه به داشته‌های مالی خود زمان زیادی را به خود اختصاص داد لذا این شهرداری از بودجه مصوب شورا برخوردار نبوده و بودجه خود را از استانداری تهران و عوارض شهری و تراکم تامین می‌کند.

معاون عمرانی استانداری تهران در خصوص مشکلات حمل و نقل عمومی شهر جدید پرند گفت: حمل و نقل عمومی شهر جدید پرند با توجه به افق جمعیتی این شهر دارای مشکلاتی است که استانداری تهران با ارسال نامه‌ای به وزارت کشور برای ایجاد سازمان حمل و نقل عمومی اقدام کرده است.

محمودی با بیان اینکه پرند از جمله معدود شهرهایی است که در آینده نزدیک به مترو متصل خواهد شد، تصريح کرد: تکمیل پروژه‌هایی که اکنون در شهر پرند در مرحله عملیات هستند برای به سرانجام رسیدن آن‌ها نیازمند زمان است.

وی ادامه داد: پروژه مترو شهر پرند با توجه به گذشت 4 ماه از آغاز فعالیت آن در شهریور ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون عمرانی استاندار تهران خاطر‌نشان کرد: استانداری تهران با تمام توان خود پیگیر مشکلات مردم شهر جدید پرند از زمان تاسیس این شهر بوده لذا از مردم به دلیل وجود مشکلات موجود عذرخواهی می‌کنم.
انتهای پیام/
برچسب ها: محمودی ، پرند ، عذر ، خواهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار