تلاش مشاركتي‎ها وطيف‎هاي موسوم به ملي‎گرا براي كانديداتوري هاشمي

سعيدحجاريان هم‎به جمع‎لابي‎گران براي‌كانديداتوري‎هاشمي‎رفسنجاني پيوست

اعضاي گروهك غيرقانوني نهضت آزادي به حجاريان اعلام كرده‎اند كه نتيجه بررسي‎هاي آنها براي انتخابات آينده اين است كه هاشمي تنها كسي است كه مي‎تواند با كانديدا شدن، اهدافشان را تامين كند. بر اين اساس، حجاريان پس از اين ملاقات‎ها تاكيد كرده است كه او نيز به همين جمع‎بندي رسيده و لذا ديدارها و رايزني‎هاي گسترده‎‎اي را براي كانديدا شدن هاشمي آغاز كرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  شنيده‎ها حكايت از آن دارد كه سعيد حجاريان به جمع لابي‎گران براي كانديداتوري هاشمي رفسنجاني پيوسته است.

برخی گزارش ها اعلام نمودند که حجاريان پس از ملاقات با برخي چهره‎هاي نزديك به گروهك نهضت‎آزادي همچون يزدي و پيمان، متقاعد شده است كه بايد از كانديداتوري هاشمي‎رفسنجاني در انتخابات آينده دفاع كند.
 
اعضاي گروهك غيرقانوني نهضت آزادي به حجاريان اعلام كرده‎اند كه نتيجه بررسي‎هاي آنها براي انتخابات آينده اين است كه هاشمي تنها كسي است كه مي‎تواند با كانديدا شدن، اهدافشان را تامين كند.
 
بر اين اساس، حجاريان پس از اين ملاقات‎ها تاكيد كرده است كه او نيز به همين جمع‎بندي رسيده و لذا ديدارها و رايزني‎هاي گسترده‎‎اي را براي كانديدا شدن هاشمي آغاز كرده است.
 
اين در حالي است كه حجاريان پيش از جلسات خود با نيروهاي وابسته به نهضت آزادي، به شدت تلاش مي‎كرد تا كانديداتوري خاتمي را ترويج كند.
 
به گفته برخي افراد مرتبط با حجاريان، پيش از اين يكي از عناصر سكولار شده حزب كارگزاران، ملاقات‎هايي با عناصر كليدي گروه‎هاي مختلف اوپوزيسيون داشته و نظر آن‎ها را نسبت به هاشمي رفسنجاني جلب كرده است.
 
بنا بر تاكتيك جديد اين جريان، لازم است تا مدتي خاتمي به عنوان گزينه اصلي كانديداتوري مطرح شود و در نهايت هاشمي رفسنجاني به عنوان كانديداي اصلي مطرح شده و خاتمي به صورت تمام قد به حمايت از او بپردازد.
 
به دنبال طراحي اين تاكتيك، هفته گذشته نيز تعدادي از عناصر حزب منحله مشاركت با هاشمي رفسنجاني ملاقات كرده و از وي خواسته‎اند تا كانديدا شود.
منبع: رجا نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار