هر آنچه در برنامه نود گذشت

از حسرت حضور در دربی پشت میله‌های زندان تا حرکت عجیب کفاشیان با انگشتان دست + گزارش تصویری

برنامه نود دوشنبه شب 9 بهمن ماه 1391 از ساعت 22:52 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه نود دوشنبه شب 9 بهمن ماه 1391 از ساعت 22:52 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

سوال مسابقه پیام کوتاه برنامه در خصوص شهرآورد 76 پایتخت بود.
 
 
محمد فنایی پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان، کارشناس مسائل داوری برنامه بود.
 

در ادامه برنامه عکس های، عکاسان ورزشی کشورمان از شهرآورد 76 پخش شد.
  

 

 پس از آن گزارشی از آموزشگاه نابینایان شهید محبی و علاقه روشندلان این آموزشگاه به فوتبال پخش شد.
 

 

همچنین پخش گزارشی از زندانیان دیه زندان اوین در خصوص علاقه آنها به فوتبال از بخش های دیگر برنامه نود بود.
 
 

در آیتم دوربین نود بیشتر عکس های پخش شده از شهرآورد پرسپولیس و استقلال بود.  

 
 
 
 
 
 
 
 
 
نشان دادن عدد 4 با انگشت توسط کفاشیان از نکات جالب توجه در دوربین نود بود.
 
 
 
 
 

 
باز هم مانند اکثر بازی هابی پر تماشاگر، در شهرآورد 76 تماشاگران با مشکل بلیت فروشی روبرو بودند. 
 

 
پس از پایان بازی تیم های استقلال و پرسپولیس، هواداران دو تیم از نحوه بازی بازیکنان دو تیم ناراضی بودند.

 
مجید جلالی کارشناس فوتبال، عملکرد فنی دو تیم پرسپولیس و استقلال را بررسی کرد.

 
جلالی با ارائه جداول مختلف به بررسی ارزشیابی کیفیت فنی مسابقه دو تیم پرداخت.

 
طبق آمار ارائه شده توسط جلالی و مقایسه آنها با استاندارد بین المللی مشخص شد بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال از نظر کیفیت فنی در سطح بسیار پایین تر از استانداردها قرار داشت.

 
امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال از طریق ارتباط تلفنی پاسخگوی سوالات فردوسی پور در خصوص اظهاراتش بر علیه خبرنگاران و صحبتهایی که کی روش در خصوص کیفیت لیگ مطرح کرده بود.
 
 

قلعه نویی: من می گویم به جای کنفرانس های قبل از بازی ورزشگاه ها را درست کنید. کیفیت زمین ها را خوب کنید. ما قبول داریم لیگمان کیفیت ندارد اما مشکل ما جایی دیگر است. نگاه ها باید عوض شود.

آنهایی که لیگ را بردند زیر سوال من به آنها انتقاد دارم. باخت لبنان و ازبکستان چه ربطی به این بازی داشته است؟

فردوسی پور: همه مشکل ها گردن خبرنگاران و عادل فردوسی پور بوده؟
قلعه نویی: من می گویم اول به برخی مشکل ها بپردازید بعد به سیستم بازی ما ایراد بگیرید؛ یوونتوس هم با همان سیستم ما بازی می کند. در بازی با پرسپولیس تمام ابزار هجومی مان را در زمین گذاشتیم و بازی خیلی درگیر شونده و خوب بود و حتی من برای اولین بار دوست داشتم این بازی برنده و بازنده داشته باشد. اما انگار ما جنایت کردیم و تیتر زدند بازنده هفته.

 
قلعه نویی در ادامه صحبتهای خود گفت: پس از اینکه پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت؛ با تعویض هایی که انچام دادیم  بازی را در اختیار خود گرفتیم ، حتی بعد از بازی به بازیکنان گفتم در حد استقلال نبودیم اما به یکی - دو تا از اهدافمان رسیدیم. از این ناراحتم که نتایج تیم ملی را به این بازی ربط دادند.

 
پس از صحبتهای قلعه نویی هیوا یوسفی و رضا خسروی دو تن از ورزشی نویسان عرصه رسانه نسبت به اظهارات قلعه نویی در خصوص برخی خبرنگاران که سرمربی استقلال آنها را اجنبی پرست نامیده بود اعتراض کردند و خواستار پاسخگویی قلعه نویی در هیئت رئیسه انجمن ورزشی نویسان به این اتهامات شدند.

 
پزمان راهبر در حمایت از امیر قلعه نویی گفت: ما باید یادمان نرود حق انتقاد مختص ما نیست و اگر کلام قلعه نویی تند است شاید به دلیل جایگاه اجتماعی وی است .
 
قلعه نویی هم در پاسخ به اظهارات خبرنگاران ورزشی گفت: من بالاترین مدرک مربیگری را زیر دست روته مولر گذراندم. بحث من نگاه عدالتی به فوتبال است .
فردوسی پور: بحث آنها این بود که این برخی ها را شما بگویید چه کسانی هستند؟
 
قلعه نویی: دوستان کارشناس آمدند و لیگ و بازی ما مقابل پرسپولیس را ربط دادند به تیم ملی، همین آقای یوسفی چندین مقاله بر علیه ما نوشته است و برای پاسخگویی به آنها در جلسه شان شرکت نمی کنم ، چون کلمه باید را به کار برد نمی روم اگر با تعامل و دوستانه صحبت می شد می رفتم اما دیگر نمی روم.
 
فردوسی پور: منظور شما از کارشناسان چه کسانی هستند؟ مجید جلالی گفت فوتبال نبود و توپ بازی بود و یا صدر گفت با این بازیها نباید توقع رفتن به جام جهانی را داشته باشیم.
 
قلعه نویی: من بحثم این نیست بزگوار! خود شما بارها به منزل کی روش رفته اید دلیل رفتن شما به خانه سرمربی تیم ملی چه بوده است؟ 
 
فردوسی پور: فقط یک بار در لابی ساختمان کی روش با ایشان ملاقات کردم و هیچ اشکالی هم ندارد اگر در آینده هم هر کسی سرمربی تیم ملی باشد برای صحبت با او به خانه اش می روم.
 
 
پخش گزارشی از وضعیت علی اکبریان بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس در زندان قزلحصار از دیگر بخش های برنامه نود بود.

 
اکبریان در صحبتهای خود گفت: در سال 1375 با لباس تیم ملی به زندان قزلحصار آمدیم و در اینجا بازی کردیم. وقتی که مرا به اینجا آوردند پیش خودم گفتم آنروز با چه عزت و احترامی در اینجا بازی کردیم و حالا امروز با دستبند مرا به اینجا آورده اند. هر ورزشکاری که راهش را درست نرود سرنوشتی مثل من پیدا می کند و این عاقبت دوستی با دوستان نا اهل و مواد فروش است که حالا باید تا ابد در زندان بمانم.
 
 
 
اکبریان که از سرنوشتی که برایش رقم خورده بسیار ناراحت بود در ادامه گفت: فقط دعا می کنم به خاطر زن و بچه ام خدا راهم را باز کند تا از اینجا نجات پیدا کنم. وقتی که دوستانم را نگاه می کنم که بازی می کنند افسوس می خورم، به ویژه خانواده ام که بیشتر از من ناراحت هستند.
 
در زندان که بودم پسرم به دنیا آمده و تا کنون اصلا ندیدمش و دخترم که 5 سالش است هر زمان که با من صحبت می کند می گوید" بابا کی به خانه می آیی" یکی از آرزوهایم این است که بچه هایم را ببینم. 
 
 
مصاحبه با خسرو والی زاده گوینده رادیو ورزش یکی دیگر از بخش های برنامه نود بود.
 
 
در ادامه برنامه فنایی در خصوص صحنه های مشکوک بازی پرسپولیس و استقلال گفت: هیچ کدام از صحنه هایی که در محوطه جریمه به وقوع پیوست خطا نبود و تصمیم قهرمانی در اعلام نکردن پنالتی صحیح بود.
 
 
 
 
 
 
بررسی جدال کلامی مدیران عامل پرسپولیس و استقلال در روزهای اخیر از دیگر بخش های برنامه نود بود.
 
 
 
 
 
پس از نظرات فنایی در خصوص صحنه هایی که پرسپولیسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از طریق ارتباط تلفنی مسائلی را مطرح کرد.
 
 
 
گل محمدی گفت: دربی پرسپولیس و استقلال اگر در دنیا حساس نباشد اما در آسیا جزو حساسترین بازی هاست.ما در نیمه دوم خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم اما در حق ما اجحاف شد چون نیمه دوم نیمه پرسپولیس بود. 
 
 
 
گل محمدی: ما روی دو صحنه مشکوک بودیم اما امشب صحنه های مشکوک سه تا شد! به نظرم حرکت نکونام روی حقیقی پنالتی نبود اما حرکت حیدری روی نوری و شارژ کردن حسینی توسط حاتمی پنالتی بود که داور برای ما نگرفت.  
 
 
در ادامه برنامه با پخش صحنه هایی از بازی های تیم ملی فوتبال ساحلی که عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد مهمان گفتگوی ویژه برنامه نود معرفی شد.
 
 
 
 
 
 
 
مسلم مسی گر عضو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و آقای گل مسابقه های قهرمانی آسیا مهمان گفتگوی ویژه برنامه نود بود و در خصوص شروع فوتبال خودش و همچنین بازی های قهرمانی آسیا صحبت کرد.
 
 
در برنامه نود دوشنبه شب گزارشی از ورزشگاه اهواز پخش شد که در آن تصویربرداران صدا و سیما برای پوشش بازی از یک دستگاه بالابر جالب استفاده می کردند.
 
 
بررسی نتایج و نکات رخ داده در هفته بیست و سوم لیگ برتر در برنامه نود.
 
 
 
 
 
عبداله ویسی سرمربی پیشین تیم پیکان آخرین مهمان تلفنی برنامه نود بود؛ وی در صحبتهای خود گفت: از برکناری ام ناراحت نیستم شرایط مربیگری همین گونه است یک روز در اوجی و ممکن است روزی هم نتایج خوبی نگیری اما خوشحالم که توانستم فرهنگ جدیدی را وارد فوتبال ایران کنم. تشکر ویژه ای از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان دارم و مطمئن هستم که تیم پیکان در لیگ برتر می ماند.
 
 
در حود چهار ساعتی که برنامه نود به طول انجامید و در مسابقه پیامکی برنامه نود حدود یک میلیون 700 هزار پیامک به این سامانه ارسال شد.
 
 
آمار به دست آمده در مسابقه پیامکی نیز بدین صورت بود:
 
 
گزارش از: حمیدرضا حجازی 
برچسب ها: برنامه ، نود ، شبکه ، سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هومن علی کرم
۱۳:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
ترس مربیان از شکست
آخرین اخبار