حاشيه جلسه علني مجلس/

"بازار سياه امضا" در حاشيه جلسه استيضاح وزير کار

جلسه استيضاح وزير کار امروز در حالي برگزار مي‌شود که برخي از نمايندگان در حاشيه اين نشست به دنبال رايزني با رئيس‌جمهور و اعضاي هيئت دولت هستند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، شصت و چهارمين جلسه علني "بهارستان" در حالي در حال برگزاري است که نمايندگان خانه ملت پس از يک هفته تعطيلي عزم خود را براي "استيضاح" از وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي جزم کرده‌اند.

ساعت 8:30 صبح امروز(يكشنبه) جلسه استيضاح عبدالرضا "شيخ‌الاسلامي" با حضور محمود "احمدي‌نژاد"، "رحيمي" معاون اول رئيس‌جمهور، وزير کار و برخي از اعضاي دولت در صحن علني مجلس رسما آغاز شد.

برخي از نمايندگان برخلاف روال عادي که مي‌بايست در صندلي‌هاي خود نشسته و نطق ناطق را استماع کنند در کنار صندلي‌ رئيس‌جمهور و ساير اعضاي دولت حضور يافتند.

البته اقدام مشابه اين، همواره در زمان حضور وزرا در صحن اتفاق مي‌افتد ولي حضور شخص "رئيس‌جمهور"، معاون اول و ساير اعضاي هيئت‌دولت باعث اشتياق تعدادي از نمايندگان شده تا درخواست‌هاي خود را مکررا اعلام کنند اما اين موضوع از ديد "علي لاريجاني" که رياست جلسه علني را بر عهده دارد دور نمانده و وي بارها نسبت به اين موضوع تذکر داده است.

لاريجاني بارها خطاب به نمايندگان گفت: آقايان لطف بفرماييد در صندلي‌هايتان مستقر شويد اجازه بدهيد ناطق نطقش را بيان کند. اجازه ندهيد اسم ببرم لطفا اين جا را خلوت کنيد.

گفتني است جلسه استيضاح عبدالرضا شيخ الاسلامي "وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي" کماکان ادامه دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، استیضاح ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار