اردبیل/

ریل‌گذاری 60 کیلومتر راه‌آهن اردبیل تا قبل از پایان دولت دهم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا قبل از پایان دولت دهم 60 کیلومتر از راه‌آهن اردبیل – میانه ریل‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد صادقی در نشست با استاندار اردبیل و در بررسی آخرین وضعیت طرح راه‌آهن اردبیل – میانه افزود: تمام سعی و تلاش بر این است تا بخش عظیمی از این طرح در نیمه‌ اول سال آینده به مرحله اتمام برسد که در این باب تمام پیمانکاران درتمامی قطعات موضوع را به جد پیگیری می‌کنند.

وی گفت: 12 میلیارد تومان برای این طرح استراتژیک استان اختصاص یافته است که در تمام زمینه‌ها اعم از گردشگری، اقتصادی، صنعت، کشاورزی و تردد مردم اجرای این طرح بسیار مؤثر و راهگشا است.

صادقی افزود: تأمین منابع مالی و مصالح مورد نیاز این طرح با مشکلی خاص روبه‌رو نیست و به نظر می‌رسد با همکاری پیمانکاران به سرعت بتوان نواقصات احتمالی را نیز برطرف کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در طول کمتر از 40 روز حدود 35 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته و هم اکنون روند خوبی را دارد.

در این جلسه استاندار اردبیل نیز با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم استان اجرا و افتتاح راه‌آهن اردبیل – میانه است، از پیمانکاران و متولیان این امر خواست تا با سرعت بیشتر در این کار همت داشته باشند.

اکبر نیکزاد گفت: این طرح به لحاظ داشتن اهمیت ویژه در توسعه همه‌جانبه استان باید با همت پیمانکاران و دست‌اندرکاران امر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در ادامه از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و اصلاح مسیر اردبیل – مشگین‌شهر و نیر – سراب خبر داد و خاطر نشان کرد: دولت به طور ویژه اجرای طرح راه‌آهن اردبیل – میانه را پیگیری می‌کند./س

برچسب ها: اردبیل ، راه ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.