هاشمی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتشار خبر انتقال منافقین به کشورهای منطقه، پروژه‌ای از سوی سرکردگان این گروهک تروریستی است

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: چندی پیش برخی منابع خبری درباره انتقال عناصر گروهک تروریستی منافقین به کشور آذربایجان خبرهایی را منتشر کردند اما مدتی بعد ردپای رژیم جعلی صهیونیستی و سرکردگان این گروهک تروریستی در انتشار این خبر مشخص شد.

محمدجواد هاشمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار خبری مبنی بر پذیرش اعضای گروهک تروریستی منافقین از سوی بحرین، گفت: موضوع پذیرش اعضای گروهک تروریستی منافقین در کشور بحرین، مسئله بعیدی به نظر می‌رسید چرا که انتشار چنین خبرهایی پیش از این هم سابقه داشته است.

وی ادامه داد: چندی پیش برخی منابع خبری درباره انتقال عناصر گروهک تروریستی منافقین به کشور آذربایجان خبرهایی را منتشر کردند اما مدتی بعد ردپای رژیم جعلی صهیونیستی و سرکردگان این گروهک تروریستی در انتشار این خبر مشخص شد و هدف شوم آنها از این اقدامات، متشنج کردن روابط میان ایران و کشورهای دیگر است.

هاشمی‌نژاد افزود: البته گاهی رگه‌هایی از شرارت در اظهارنظرهای مقامات این کشور دیده شده اما باید توجه داشت که کشور بحرین به لحاظ سیاسی بسیار متزلزل بوده و مشکلات متعددی داشته بنابراین انجام چنین ریسکی به منزله نشستن بر شاخه و بن را اره کردن است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به سرسپردگی برخی مقامات بحرین به آمریکا و غرب تصریح کرد: برخی مقامات این کشور با سرسپردگی به استکبار جهانی تا مرز سقوط پیش رفته‌اند که این امر اعتراض ملت بحرین را به دنبال داشته است.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: در مجموع عقلانی به نظر نمی‌رسد که مقامات بحرین بخواهند چنین ریسک بزرگی را انجام و به عده‌ای تروریست پناهندگی دهند.

وی افزود: به نظر می‌رسد بخش زیادی از این موضوع جنگ روانی بوده و منشا آن نیز سرکردگان گروهک تروریستی منافقین هستند چراکه منبع اصلی این خبر مشخص نیست و در انتشار آن ابهام وجود دارد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در پایان خاطر نشان کرد: باید این نکته را نیز در نظر داشت که سابقه شیعه کشی منافقین در پرونده آنها نمایان بوده و قطعا اگر چنین پیشنهادی در منطقه وجود داشته باشد این گروهک تروریستی برای انجام هر جنایتی در آنجا حاضر شده اما بحرین با توجه به وضعیت موجود سعی دارد تا به دور از هرگونه حواشی و رایزنی‌ با کشورهای منطقه به‌خصوص جمهوری اسلامی ایران ثبات را در این کشور برقرار کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: منافقین ، بحرین ، پناهندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار