فجر سي و يكم در آينه سيمرغ بلورين؛

بهاران بني احمدي: "قاعده تصادف" جزءبهترين هاي سينماي ايران است

بازیگر فیلم سینمایی "قاعده تصادف" گفت: "قاعده تصادف" جزءبهترين هاي سينماي و خاطره انگيز ترين کارم در اين عرصه است.

بهاران بني احمدي بازيگر "قاعده تصادف" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: مدتها در ايران نبودم و در کشور فرانسه مشغول تحصيل در رشته تئاتر بودم، در ايران کار تئاتر با امير رضا کوهستاني شروع کردم و اين فيلم سومين فيلم بلند من است.

وي افزود: فيلم هايي چون "گس" به کارگرداني کيارش اسدي زاده و "اشکان انگشتر متبرک" به کارگرداني شهرام مکري را در پرونده کاريم دارم و "قاعده تصادف" جزء بهترين و خاطره انگيز ترين کارهايم در سينما است. اين کار جزء بهترين هاي سينما بوده که هرگز تکرار نخواهد شد. در اين کار مديون همکاري تمامي عوامل بخصوص اشکان خطيبي، مهرداد صديقيان، بهنام بهزادي و همچنين محمدرضا غفاري به خاطر ويژگي هاي اخلاقي خوبش هستم. بهزادي يکبار ثابت کرده که توانايي ساخت فيلمهاي قدرتي را دارد و اميدوارم مورد قبول داوران جشنواره قرار گيرد.

بنی احمدی اظهار داشت: زماني صنعت سينما پيشرفت خواهد کرد که از سنين کودکي بپه ها را با سينما و کتاب آشنا کنيم تا فرهنگ سازي ريشه اي در کشور حاکم شود. اگر صنعت سينما در دنيا مطرح است به دليل خلاقيت فردي و استعداد هاي هنرمندان است و در جهت گسترش آن بايد کتاب و فيلمهاي خوبي خوانده و ديده شود. بازار فيلم ايران در کشور فرانسه به خوبي شناخته شده ومردمان آن کشور براي ديدن فيلم ها در صفهايي طولاني ميايستند.

وي خاطر نشان کرد:در حال حاضر مشغول نگارش نمايشنامه و يک رمان هستم و اميدوارم در آينده اي نزديک شاهد آثار فاخري در اين عرصه باشيم.


براي ديدن اخبار و عكسهاي جشنواره اينجا را كليك كنيد
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار